پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از جمله خدماتی است که در جهت ترمیم نمای ساختمان توسط گروه های ساختمانی ارائه داده می شود. ساختمان نما سنگ با گذشت زمان دچار فرسودگی می شود چون عوامل طبیعی ناخودآگاه باعث فرسایش و ایجاد تخریب نمای ساختمان می شود. از این رو هنگام ملاحظه کوچکترین ترک خوردگی مصالح نما و یا ریزش سنگ نما، نیاز به انجام  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است. 

گروه نماروز از جمله مجموعه هایی است که با استخدام نیروی آموزش دیده و توانمند، قادر به ارائه خدمات اجرایی مرتبط با نمای ساختمان می باشد. در همین راستا، قادر به انجام پروسۀ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و دیگر وسایل کار در ارتفاع می باشد.

مناسب ترین روش انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

امروزه افرادی که کارهای مرتبط با نمای ساختمان های بلند را انجام می دهند. همواره بر اساس طراحی نمای ساختمان و نوع کار، مناسب ترین روش را برای دسترسی به قسمت مورد نظر انتخاب می کنند. جهت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با داربست و بدون داربست می توان انجام داد. به طور کلی پیش از انجام کار، تمام جوانب کاری در نظر گرفته می شود، تا بدین صورت بتوان مناسب ترین راهکار را برای انجام کار انتخاب نمایند. برای ارائه خدمات پیچ و رولپلاک انواع نمای ساختمان امکان استفاده از طناب نیز میسر است. توجه داشته باشید، استفاده از طناب به فرد آزادی عمل بیشتری می دهد و راحت تر می تواند به قسمت های مختلف نما، برای انجام پیچ و رولپلاک نمای سنگ دسترسی داشته باشد.

متناسب با ابعاد خسارت بوجود آمده در نما و روش اجرایی، قیمت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مشخص می شود.

گروه نماروز به منظور انجام کارهای ساختمانی، فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون قادر به ارائه خدمات حرفه ای در حوزۀ کارهای ساختمانی در ارتفاع با ابزارالات مخصوص مانند شستشوی نمای ساختمان می باشد.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()