شرکت هایلایف از مجموعه های بسیار معتبر و فعال در زمینه عرضه  تجهیزات پزشکی و لاغری نظیر انواع دستگاه فارادیک، دستگاه جی فایو، دستگاه ال پی جی، دستگاه لاغری ترمودرمی و غیره باکیفیت بسیار بالا و گارانتی معتبر شرکتی است، که محصولات تولیدی خود را به قیمت نمایندگی در اختیار متقاضیان آن در سراسر کشور می گذارد.  دستگاه فارادیک برپایه پالس های الکتریکی طراحی شده است، به این صورت که با ارسال فرکانس های قابل تنظیم در محل های انباشتگی چربی ها سبب تخریب ساختار آن ها می شود، و به مرور سبب کاهش سایز چربی در محل های انباشتگی می شود.

دستگاه فارادیک با قابلیت های متنوع و در سری های مختلف تولید عرضه شده است و می توان آن ها را در مدل های خانگی، باشگاهی و کلینیکی تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد. این دستگاه ها با ارسال پالس های الکتریکی به عصب ماهیچه ها موجب تحریک شدن آن ها می شود، که این انبساط و انقباض ها به مرور سبب افزایش گردش خون در ماهیچه ها می شود که در نتیجه کاهش سایز و یا کمک به بهبود عملکرد اعصاب ماهیچه ای را برای درمان بیماری های سیاتیک، ضعف ماهیچه ها، گرفتگی عضلات و غیره به همراه دارد.

خرید دستگاه فارادیک در مدل ها و قابلیت های مختلف از مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی این محصولات نظیر فروشگاه اینترنتی هایلایف تجهیز  بسته به مدل و نوع دستگاه خدماتی نظیر گارانتی بی قید و شرط شرکتی در مدت زمان مشخص و همین طور خدمات پس از فروش شرکتی به مدت 10 سال را به همراه دارد، که برای متقاضیان خرید دستگاه فارادیک لاغری یک امتیاز استثنائی  و ویژه است.متقاضیان  خرید دستگاه لاغری فارادیک با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی HI LIFE  می توانند از مشخصات فنی این محصولات اطلاعات کافی را کسب نمایند و بسته به نیاز خود مناسبترین این دستگاه ها را انتخاب نمایند. 

فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

"مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر"

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()