رادیولوژی دندان از روش های تشخیصی است که جهت امور دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اکثر بیماری های دندان به راحتی با چشم قابل مشاهده و تشخیص نمی باشد و این مسئله موجب گردیده تا تجهیزات رادیولوژی دندان به کمک علم دندانپزشکی آید و به واسطۀ نتایج تصویربرداری، دندانپزشک بتواند در مدت زمان کوتاه از نوع مشکلات بوجود آمده در ناحیۀ فک و صورت مطلع گردد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با تهیۀ کلیۀ تجهیزات پیشرفته  رادیولوژی دندان ، بتوانند امکان تصویربرداری دو بعدی و سه بعدی دندان چون رادیوگرافی پری اپیکال، اکلوزال، بایت وینگ، OPG، سفالومتری، CBCT و غیره را انجام داده و در اختیار دندانپزشکان قرار دهند.

مرکز تخصصی رادیولوژی دندان

نکتۀ مهمی که در رابطه با تصویربرداری رادیولوژی مطرح می شود، در این است که بتوانید با مراجعه به مراکز تخصصی رادیولوژی دندان، از روش های جدید تصویربرداری استفاده نمائید. با پیشرفت تکونولوژی دستگاه های مدرن رادیوگرافی، نتایج تصاویر با وضوح بهتری ثبت می شود و دندانپزشک راحت تر می تواند تشخیص نوع مشکلات موجود در ناحیۀ دندان و فک و صورت را انجام دهد.

معمولاً دندانپزشک با مشاهده وضعیت بیمار، مناسب ترین روش تصویربرداری دندان را به فرد پیشنهاد می دهد. خونریزی داخل دهان و لثه، ایجاد عفونت در ناحیۀ دندان و صورت، باز شدن زخم در بخشی از دهان، ایجاد درد در ناحیۀ دهان، بررسی وضعیت روند کاشت دندان یا همان ایمپلنت، بررسی دندان عصب کشی شده، بروز اختلالات حسی عصبی در ناحیۀ فک و صورت، بروز آسیب آمفیزم بافتی، پوسیدگی های دندان، بررسی روند ارتودنسی، رشد ناقص دندان عقل و یا نهفته بودن آن، جراحی دندان و ... از جمله موارد مهم جهت استفاده از خدمات رادیولوژی دندان محسوب می شوند. برای اطلاع از خدمات سی بی سی تی دندان به سایت مراجعه نمایید. 

اگر از جمله افرادی هستید که دندانپزشک برای شما انجام رادیولوژی پیشرفته دندان را تجویز نموده اند، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از طریق مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، به صورت غیر حضوری رزرو نوبت را انجام دهید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()