فروش دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - دستکش های ویژه مشاغل گوناگون:

همانطور که اشاره کردیم دستکش ایمنی حتماً باید برای مصارف مورد نظر به درستی انتخاب شود. به طور مثال افرادی که مشغول به کار خودرو و مکانیک می باشند حتماً باید از دستکش های بسیار محکم استفاده نمایند تا از گزند عوامل محیطی در امان باشند، یا به فرض مثال افرادی که مشغول به کار جوشکاری می باشند حتماً باید از  دستکش ایمنی استفاده کنند که مربوط به شغل جوشکاری است، این دستکش ها از چرم های بسیار ضخیم تولید می شوند و دوخت آنها با "کولار" صورت گرفته است. در پیرو همین موضوع باید بگویم که فروش دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن هم اکنون انجام می شود و در این فروشگاه تمامی برند ها و مدل های گوناگون دستکش ایمنی موجود می باشند. توجه داشته باشید که تمامی محصولات موجود در فروشگاه رادین ایمن تماماً اورجینال و اصلی هستند.

فروش دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - رابطه دستکش با ایمنی:

همانطور که مطلع هستید در تامین ایمنی، دستکش ها نقش پُر رنگی را ایفا می کنند و قادر می باشند به استثنای این موضوع "تجهیزات ایمنی شخصی یا همان PPE" را نیز بالا ببرند. فروش دستکش چرمی در این مجموعه با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد. 

چنانچه تمایل دارید از دست هایتان در محیط کاری خود مراقبت کنید حتماً باید از دستکش ایمنی اورجینال و مواد اولیه استفاده کنید. این مهم در فروشگاه رادین ایمن میسر خواهد شد، در فروشگاه رادین ایمن تنوع دستکش های ایمنی بسیار گسترده می باشد و حتماً شما عزیزان باید در خصوص دستکش مورد نظر خود اطلاعات کاملی داشته باشید تا بتوانید از میان سیل عظیم برند های این مجموعه به سرعت دستکش مورد نظر خود را خریداری نمایید. فروشگاه رادین ایمن در نظر دارد که برای فصل تابستان ارزش گذاری بر روی محصولات خود را کاهش دهد بنابراین از این فرصت حتماً نهایت استفاده را داشته باشید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()