لوازم جانبی موبایل شامل انواع تجهیزات مورد نیاز برای تلفن همراه است از جمله گلس و قاب گوشی، گارد گوشی ،هندزفری ،شارژ ،کابل ها و غیره که با خرید از فروشگاه ۴۱۴ میتوانید با قیمت بسیار مناسبی این لوازم را تهیه نمایید. برای اطلاع از خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت 414 مراجعه فرمایید و خرید خود را با بهترین قیمت انجام دهید. در ۴۱۴ ، انواع لوازم موبایل در برند های معتبر دنیا به فروش می رسد و شما به راحتی می توانید لوازم مورد نیاز را برای تلفن همراه تان تهیه کنید بنابراین با مراجعه به سایت ۴۱۴ می توانید خرید اینترنتی را نیز انجام دهید.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت ارزان

 فروشگاه ۴۱۴  انواع لوازم و تجهیزات جانبی موبایل را تامین کرده و فروش عمده لوازم جانبی موبایل را به شما ارائه می کند و به دلیل عرضه مستقیم محصولات ، قیمت‌های بسیار ارزانی را در نظر گرفته تا افراد بتوانند آن را به قیمت عمده خریداری نمایند. بسیار مهم است که شما چه فروشگاهی را برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل انتخاب می کنید و باید از اصل بودن کالا ها و همچنین کیفیت آنها اطمینان حاصل نمایید. این مرکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل را با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه می نماید، برای کسب اطلاعات بیشتر با کاشناسان ما در ارتباط باشید.

امروزه انواع تجهیزات جانبی موبایل آیفون، هواوی، سامسونگ و غیره در بازار خرید و فروش می‌شود و برای خرید این محصولات نیاز به اطلاعات بالایی می باشد بنابراین اگر شما اطلاعات کافی برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل ندارید، می توانید به سایت های فروشندگان معتبر مراجعه کنید و خرید خود را از این سایت ها انجام دهید. فروشگاه ۴۱۴ یکی از مراکز معتبر فروش عمده لوازم جانبی موبایل در کشورمان است که در طی سال ها فعالیت خود، توانسته رضایت کامل مشتریانش را به خود جلب نماید بنابراین شما نیز با اطمینان کامل خرید خود را از این مرکز تخصصی و حرفه‌ای انجام دهید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()