سی تی اسکن دندان نوعی تصویربرداری اشعه ایکس است که با عنوان توموگرافی کامپیوتری نیز شناخته می شود. با استفاده از این نوع فناوری می توان از نواحی فک و صورت تصویربرداری دو بعدی گرفت. دندانپزشک جهت انجام کارهای معمولی همچون مشاهدۀ وضعیت پوسیدگی دندان ها، این نوع روش تصویربرداری را برای بیمار تجویز می کند. رادیوگرافی معمولی دارای وضوح تصویر بالا نمی باشد و این در حالی است که سی تی اسکن دندان از وضوح و کنتراست بالایی برخوردار بوده و دندانپزشک راحت تر می تواند بافت های سخت موجود در ناحیۀ فک و صورت را مشاهده نماید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل دارای کادر رادیولوژیست مجرب و تحصیلکرده می باشد که با تأمین دستگاه های پیشرفتۀ رادیولوژی ، قادر به انجام تصویربرداری سی تی اسکن دندان، سی بی سی تی دندان، رادیولوژی پری اپیکال و غیره می باشد.

هزینۀ رادیولوژی سی تی اسکن دندان

نکتۀ مهمی که در رابطه با هزینۀ سی تی اسکن دندان وجود دارد، تعیین تعرفه های آزاد و با دفترچه توسط برده اتحادیۀ دندانپزشکی می باشد. البته ممکن است به دلیل سطح کیفیت بالای مدیریت مراکز رادیولوژی تخصصی، ممکن است تفاوت جزئی میان هزینه های خدمات رادیولوژی وجود داشته باشد.

هدف کلی از درخواست انجام سی تی اسکن دندان، کمک به تشخیص نوع مشکل فرد می باشد. انجام این نوع رادیولوژی، دردناک نیست و از دقت بالایی برخوردار است. از مهمترین قابلیت های تصویربرداری سی تی اسکن دندان می توان به عکسبرداری همزمان از بافت سخت استخوان و بافت نرم اشاره نمود. دندانپزشک با مشاهدۀ نتایج رادیولوژی سی تی اسکن دندان می تواند به عفونت دندان ها، حفره های ایجاد شده در ناحیۀ فک و صورت، تومورهای استخوانی و مواردی از این قبیل پی ببرد. خدمات سی بی سی تی دندان توسط این مرکز معتبر ارائه می گردد.

اگر نیاز به انجام رادیولوژی سی تی اسکن دندان دارید، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از طریق مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، نوبت رزرو نمائید و بدون اتلاف وقت، در موعد مقرر به مرکز مراجعه نمائید. 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()