خیلی از افراد به دلیل اضافه وزنی که دارند، روش های متعددی را جهت لاغر نمودن امتحان می کنند. قرص لاغری الفا اسلیم به عنوان یکی از قرص های شناخته شده برای لاغری و رسید به تناسب اندام محسوب می شود. امروزه توسط پزشکان تغذیه روش های متعددی جهت لاغری به افراد تجویز می شود. البته متناسب با سیستم مکانیزم هر فرد، ممکن است نتایج متفاوتی داشته باشد. خرید قرص لاغری آلفا اسلیم ، ممکن است برخی از افراد را به نتیجه برساند ولی رعایت یک سری نکات پیش از استفاده از قرص های لاغری ضرورت خواهد داشت.

فروشگاه پژوا دارو به عنوان عرضه کنندۀ محصولات دارویی گیاهی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. در لیست محصولات فروشگاه، توانسته اند عرضۀ قرص های لاغری را در کنار قرص های چاقی و ... به مشتریان عرضه کنند.

ترکیبات و نحوۀ مصرف قرص لاغری الفا اسلیم

ترکیبات اصلی قرص لاغری الفا اسلیم از مواد گیاهی همچون تخم کتان، قهوه سبز، گلیسین، کامبوجیا، کافئین و ... تشکیل شده است. هر کدام از این مواد به تنهایی می توانند فرآیند چربی سوزی در برند را افزایش دهند و بدین وسیله چربی های اضافی بدن در نواحت مختلف کاهش پیدا کند.

نحوۀ استفاده از قرص لاغری الفا اسلیم در داخل بسته بندی قرار گرفته می شود. به دلیل اهمیت میزان و نحوۀ مصرف قرص جهت درمان اشخاص، این موضوع در خصوص قرص های لاغری نیز صدق می کند. از این رو پیش از خرید قرص لاغری الفا اسلیم توصیه می کنیم با پزشک تغذیه مشورت نمائید چون ممکن است هر دارویی ممکن است برای برخی از افراد عوارض بیشتری در پی داشته باشد.

جهت اطلاع از قیمت روز فروش قرص لاغری gc و قرص لاغری الفا اسلیم می توانید به سایت فروشگاه پژوا دارو مراجعه نمائید و به صورت آنلاین محصول لاغری مورد نظر خود را با آسودگی خاطر سفارش دهید.

فروشگاه پژوا دارو 

 شماره تماس : 09226325105

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()