از کجا تردمیل خانگی بخریم؟

همه افراد دوست دارند که اندامی زیبا و وزنی متناسب داشته باشند. ورزش می‌تواند به شما کمک کند که به اندام و وزن دلخواه خود برسید. حال بسیاری از افراد وقت کافی برای ورزش منظم و رفتن به باشگاه یا پیاده روی را ندارند.

از این رو باید فکری برای انجام ورزش داشته باشند.  تردمیل خانگی یکی از ابزار مهمی است که می‌تواند به شما کمک کند که وزنی متناسب داشته باشید. این وسیله خانگی به شما این امکان را می‌دهد که در زمان مناسب و دلخواه خود ورزش کنید و از کارهای روزمره خود باز نمانید.

اگر تاکنون تجربه خرید یا استفاده از تردمیل‌های خانگی را نداشته اید، اصلا نگران نباشید. زیرا در این مقاله قصد داریم که اطلاعات کاملی را درباره این وسیله ورزشی در اختیارتان قرار دهیم. تا پایان مقاله همراه ما باشید و از مطالب مفیدی که در اختیارتان قرار می‌دهیم استفاده کنید.

مزایای استفاده از تردمیل خانگی

همانطور که گفته شد این وسیله ورزشی برای افراد مزایای بسیاری دارد که با یکدیگر تعدادی از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

ورزش در زمان دلخواه

با توجه به اینکه زندگی‌های پر مشغله امروزی به افراد اجازه نمی‌دهد که برنامه دقیقی برای ورزش خود داشته باشند، این وسیله ورزشی می‌تواند کمک بزرگی به شما کند. بدون اینکه از برنامه‌های روزانه خود باز بمانید در هر زمانی که دوست دارید امکان ورزش را خواهید داشت.

یعنی در هر ساعت از شبانه روز که حوصله داشته باشید می‌توانید به راحتی ورزش کنید و کارهای خود را نیز بدون مشکل انجام دهید.

تناسب اندام

پیاده روی یکی از بهترین ورزش‌ها برای رسیدن به وزنی ایده آل است. بلا توجه به اینکه شاید شرایط پیاده روی در بیرون از منزل برای همه موجود نباشد، تردمیل‌های خانگی کمک می‌کنند که از برنامه خود عقب نمانید و به راحتی با پیاده روی در منزل به وزن ایده آل خود برسید.

صرفه جویی در هزینه

اگر هر فرد در خانواده بخواهد برای تناسب اندام خود به باشگاه برود باید هزینه زیادی صرف شود. در صورتیکه با خرید یک تردمیل همه افراد خانواده می‌توانند از آن برای تناسب اندام خود استفاده کنند. در این صورت از هزینه‌های اضافی و سرسام‌آور نیز خلاص می‌شوید و بدون پرداخت کوچکترین هزینه به اندام دلخواه خود می‌رسید.

چگونه تردمیل مناسب خود را پیدا کنیم؟

برای اینکه بتوانید خرید خوبی داشته باشید باید به فروشگاه‌های تخصصی فروش لوازم ورزشی بروید. در این فروشگاه‌ها کارشناسانی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند محصول مد نظر خود را به راحتی هرچه تمام‌تر بیابید.

فضای خود را در نظر بگیرید

قبل از اینکه برای خرید تردمیل خانگی اقدام کنید فضای موجود را به دقت اندازه گیری نمایید و یک مکان مشخص برای قرار گرفتن ن مشخص کنید. زیرا دستگاه‌های ورزشی وزن زیادی دارند وجا به جایی آن‌ها کمی مشکل است.

به همین دلیل بهتر است که یک مکان ثابت برای آن در نظر بگیرید که مجبور به تغییر آن نباشید. حال در صورتی که همین فضای ثابت بسیار محدود است از تردمیل‌های تاشو استفاده کنید که پس از انجام کار بتوانید آن را به راحتی جمع کنید و فضای زیادی اشغال نشود.

کارایی و امکانات را بررسی کنید

برای خرید تردمیل باید از فروشنده راجع به امکانات آن با دقت سوال کنید. برای مثال برخی از تردمیل‌ها سرعت آن‌ها قابل تنظیم است و شما این امکان را دارید که از کمترین تا بیشترین سرعت را به دلخواه تنظیم کنید.

حال این امکان در برخی از تردمیل‌ها وجود ندارد و تنها در سرعت مشخصی محدود می‌شوند. از این رو پیشنهاد می‌شود که درباره تمام امکانات این دستگاه پرفایده اطلاعات کسب کنید.

اندازه گیری وزن

هنگامی که برای خرید تردمیل می‌روید باید وزن خود و همه اعضای خانواده را در نظر بگیرید. این دستگاه ورزشی باید با توجه به سنگین‌ترین فرد خانواده خریداری شود. زیرا در غیر این صورت قابل استفاده نخواهد بود و ممکن است به دستگاه آسیب‌های جدی وارد شود.

کیفیت موتور

یکی دیگر از مواردی که برای خرید تردمیل باشگاهی و خانگی اهمیت دارد موتور دستگاه ورزشی است. این موتور باید کیفیت بالایی داشته باشد و هنگام استفاده صدای غیر عادی از آن خارج نشود. بنابراین از فروشنده بخواهید که اجازه امتحان دستگاه را به شما بدهد.

درصورتیکه هنگام راه رفتن یا دویدن از دستگاه صدای ناهنجار و غیرعادی شنیده شد، از خرید ن صرف نظر کنید و به سراغ مدل‌های دیگری بروید.

کارت گارانتی فراموش نشود

شاید فکر کنید که دستگاه‌های ورزشی نیازی به گارانتی ندارند، اما کاملا در اشتباه هستید. زیرا از آنجا که اکثر دستگاه‌های ورزشی برقی هستند باید گارانتی محصول داشته باشند که نشانه از اصالت کالا خواهد بود. بنابراین هنگام خرید کارت گارانتی را فراموش نکنید.

سخن آخر

تنوع تردمیل خانگی در فروشگاه‌های لوازم ورزشی بسیار زیاد است. شما برای داشتن انتخابی هوشمندانه باید از قبل اطلاعات لازم را به دست آورید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تردمیل کو به راحتی می‌توانید با مشاورین و کارشناسان سایت تماس بگیرید و درباره مدل‌های مختلف موجود اطلاعات کافی کسب کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()