تردمیل می‌تواند یک ابزار ورزشی بسیار مفید برای افراد با توانایی‌های مختلف باشد. بر اساس مطالعه‌ای که در مورد تمرینات تردمیل نیویورک تایمز منتشر کرد، به این نتیجه رسیدند که افراد هنگام تمرین با تردمیل می‌توانند حدود 11.5 درصد سریعتر از فضای باز بدوند. دویدن در فضایی سرپوشیده به‌دلیل عدم وجود موانع مختلف بسیار راحت‌تر از دویدن در محیط خارجی روی زمین‌های ناهموار و سخت خواهد بود.

فرقی نمی‌کند بر روی تردمیل باشگاهی تمرین می‌کنید یا تردمیل خانگی، تنها به انجام تمرینات متناسب با وضعیت خود فکر کنید و هر آنچه برای شما بهتر بود را انتخاب کنید. برای خرید هر کدام از این تجهیزات ورزشی براحتی می‌توانید وارد سایت فروشگاه هایپرجیم شوید و خریدی راحت و مطمئن را انجام دهید.

تمرین با تردمیل باشگاهی چه زمانی بهتر است؟

به‌دلیل مشغله‌های روزمره افراد و کم بودن ساعات خالی نمی‌توان دقیقاً زمانی مشخص برای تمرین تمام افراد در نظر گرفت. در این مقاله سعی کردیم مزایای ورزش در ساعات مختلف را برای شما شرح دهیم. با توجه به ترجیحات و امکانات خود یکی از آنها را برای خود انتخاب کنید.

تمرین صبح زود

از مزیت‌های تردمیل آن است که می‌توانید در هر ساعتی ورزش خود را انجام دهید. به‌خصوص اگر در خانه تردمیل خانگی یا تردمیل باشگاهی داشته باشید یا باشگاه مجهز در اطراف خود داشته باشید. به یاد داشته باشید ورزش در ساعات اولیه صبح مزیت‌های فراوانی می‌تواند داشته باشد برای مثال اگر در ساعت ۵ صبح ورزش خود را انجام دهید هم در آن زمان از آن صرفه جویی کرده‌اید همه انرژی خود را برای باقی روز خود می‌کنید. از آنجا که صبح زود هوا هنوز تاریخ خواهد بود میتواند برای بسیاری از افراد ترسناک یا خطرناک باشد بنابراین اگر در منزلتان تردمیل داشته باشید بدون نگرانی قادر خواهید بود به انجام ورزش در ساعات اولیه صبح بپردازید.

طبق تحقیقاتی که انجام شده متوجه شدن دویدن زودهنگام صبحگاهی باعث کاهش فشار خون و بهبود خواب در افراد می‌شود.

زمان دویدن صبحگاهی از به این دلیل که معده شما خالی از مواد غذایی است برای تأمین انرژی بدن از چربی‌های ذخیره شده استفاده خواهد کرد با این روند شما می‌توانید چربی سوزی خود را به‌مدت کوتاه‌تری کاهش شدید و تصمیمات فوق العاده آن را بعد از انجام تمرینات ببینید. البته نباید هیدراته بودن بدن را فراموش کنید، صبح هنگامی که از خواب پا شدید حتماً یک یا دو لیوان آب بنوشید و حین تمرین خود نیز یک بطری در کنار خود داشته باشید هیدراته بودن بدن نیز بر چربی سوزی شما اثر خواهد داشت.

زمانی که شما اولین فعالیت روز خود را به ورزش کردن اختصاص دهید و قبل از رفتن به محل کار و صبحانه خوردن این کار را انجام دهید، زمانی که وارد محل کار خود می‌شوید کاملاً انرژی و سرزنده خواهید بود. با این کار دیگر حالت خواب آلودگی صبحگاهی را نخواهید داشت. شما با تمرین صبحگاهی نه تنها بر سلامتی بلکه بر بهبود عملکرد خود نیز تأثیر خواهید گذاشت.

ورزش بعد از ظهر

اگر بعد از ظهر را برای ورزش کردن انتخاب می‌کنید تنها باید به یک نکته دقت کنید برای اینکه حداقل ۲ ساعت از خوردن آخرین وعده غذایی تان گذشته باشد. در صورتی که خیلی زود پس از صرف غذا ورزش کنید، ممکن است مشکلاتی برای هضم غذا یا اکسیژن رسانی به عضلات خود پیدا کنید.

بنابراین حدود ساعت ۳ بعد از ظهر بهترین تایم برای ورزش کردن خواهد بود. در این ساعت اکثر باشگاه‌ها خلوت بوده و می‌توانید بدون منتظر ماندن برای یک جای خالی، راحت تمرینات خود را انجام دهید. با این حال ممکن است افراد شاغل نتوانند در این زمان به تمرین بپردازند.

ورزش عصرگاهی

ورزش عصرگاهی از پرطرفدارترین هاست به این دلیل که افراد ساعات کاری خود را تمام کردند و بالاخره می‌تواند به باشگاه یا خانه خود برسند در این ساعت به‌دلیل گذشتن مدت قابل توجهی از خوردن غذای ظهر در تمرین راحت‌تر خواهید بود. البته گذراندن یک روز کاری ممکن است برای شما به‌اندازه کافی خسته کننده باشد و حس کنید انرژی کافی برای تمرین را ندارید. با این حال بهتر است تنبلی را کنار گذاشته و ورزش را شروع کنید. ورزش شما را دوباره بیدار کرده و انرژی و هورمون‌های شادی را در شما فعال می‌کند، به این صورت باقی روز نیز حس بهتری خواهید داشت. فروش تردمیل را از سایت انجام دهید.

سخن آخر

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ورزش صبحگاهی نسبت به ورزش کردن در سایر ساعات روز میتواند تأثیر بیشتر و بهتری بر روی بدن شما بگذارد. با این حال اولین و مهمترین مسئله تمرین کردن شماست. پس اگر نمی‌توانید در ساعات توصیه شده به ورزش کردن بپردازید، هیچ ایرادی ندارد و ورزش در نهایت تأثیر خود را بر روی شما خواهد گذاشت و از فواید آن بهره مند خواهید شد. دلیل آنکه ساعاتی را توصیه کردیم آن است که از تمرین خود بیشترین تأثیر را دریافت کنید. بنابراین حتی اگر 10 دقیقه فرصت انجام فعالیت ورزشی با تردمیل باشگاهی را دارید، به این برنامه پایبند باشید و به طور منظم آن را انجام دهید. این تنها راهیست که می‌توانید به‌سلامتی و تناسب اندام خود کمک کنید. فروشگاه هایپر جیم برای راحتی و مشاهده تمام مزایای دستگاه‌ های ورزشی آماده شده، تنها کاری که لازم است انجام دهید وارد شدن به سایت این فروشگاه دیدن محصولاتشان است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 393
نمایش همه
علاقه مندی ها ()