میان انبوهی از تردمیل های موجود به راستی چه تردمیلی مناسب من می تواند باشد؟ چه انتظاراتی باید از یک تردمیل داشته باشم؟ اینها سوالاتی است که به هنگام خرید یک تردمیل به ذهن ما هجوم می آورند. اما جای نگرانی نیست، برای شما تمام بعدهای این موضوع را مشخص می کنیم تا از ابهامات خود رهایی پیدا کنید. با ما همراه باشید.

مشخصات یک تردمیل خوب (قسمت اول)

خوب ابتدا باید از خود سوال کنید که چه انتظاراتی از یک تردمیل دارید؟ پس از کسب تکلیف از ذهنتان حالا باید با تئجه به فاکتورهایی که برای خود در نظر گرفته اید یک تردمیل مناسب انتخاب کنید. اما چگونه؟

برای شما چند مورد از مهم های یک تردمیل مناسب را جمع آوری کردیم تا بتوانیم شمارا در جهت رسیدن به اهدافتان کمک کنیم.

·        جایگاهی مناسب برای تردمیل و تمرینات خود انتخاب کنید

ابتدا قبل از اقدام به هر کاری شما باید فضای مورد نیاز یا حداقل مناسب برای تردمیل خود و همچنین تمرینات خود در خانه انتخاب کنید. برای کاهش مدت زمان خرید خود ابتدا ابعاد فضایی که در نظر گرفته بودید را یادداشت کنید. معمولا ابعاد تردمیل ها در کاتالوگ آنها درج شده است. بنابراین مناسب ترین تردمیل را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید.

·        انتظارات تمرینی خود را دریابید

باید در نظر داشته باشید که چه انتظاراتی از یک تردمیل مناسب دارید؟ آیا بیشتر به راه رفتن روی آن علاقه دارید یا دویدن؟ اینکه شما چه انتظاری دارید می توانید روی انتخاب شما تاثیر بسیاری داشته باشد. قدرت موتور، اندازه تسمه نقاله، عرض، حداکثر سرعت یا حداکثر شیب دستگاه فاکتورهایی است که حتما برای تمرینات خود در نظر دارید.

·        سقف پرداختی در نظر بگیرید

قطعا اگر به دنبال تردمیل مناسب هستید پس باید دست کم نیمه حرفه ای آن را خریداری کنید. قطعا هر چقدر پول دهید همانقدر آش می خورید. پس با در نظر گرفتن وسع مالی خود و همچنین فاکتورهای انتظاری خود نسبت به خرید تردمیل تا حدی دقت لازم را به کار ببرید.

·        انتخاب کنیدکه چه نوع ویژگی هایی داشته باشد

بسته به نوع انتخاب شما و کارایی تردمیل قیمت آنها متفاوت است. چندین مدل تردمیل وجود دارد که هر کدام تخصص ویژه خود را دارا هستند. برخی شیب اتوماتیک دارند، برخی تمرینات از قبل تعریف شده در پنل خود دارند، برخی هم دارای دستگاه های جانبی برای نظافت دستگاه دارند. بنابراین این مورد هم به هنگام انتخاب تردمیل در نظر داشته باشید.

·        قبل از خرید امتحان کنید

قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید حتما از آن تردمیل به صورت امتحانی برای چند دقیقه استفاده کنید. ابعاد و اندازه، اندازه تسمه، عرض دستگاه، سرعت و شیب دستگاه را امتحان کنید و از صحت مناسب بودن آن مطمئن شوید.

 

مشخصات فنی (قسمت دوم)

خوب بعد از اینکه به سوالات موجود درباره اینکه یک تردمیل باید چه مشخصه های ظاهری داشته باشد، حال باید به مشخصات فنی آن را در نظر بگیریم.

·        قدرت موتور دستگاه

یکی از مهمترین مواردی که باید در انتخاب تردمیل در نظر بگیریم قدرت موتور آن است. هر چقدر وزن فرد متقاضی بیشتر باشد قطعا به موتور قوی تری نیاز دارد. حتی صرف نظر از فاکتور وزنی خریدار برخی ورزشکاران علاقه زیادی به پیشرفت و افزایش قدرت جسمانی خود دارند؛ بنابراین دستگاهی با موتور قوی تر برای آنها حتما مهم تر است.

·        اندازه تسمه نقاله

برای افرادی که قد کوتاهی دارند این مشخصه زیاد به چشم نمی آید، اما برای کسانی که از نظر جسمی بسیار قد بلند هستند یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب تردمیل مناسب است. برای این افراد هرچقدر طول تسمه بیشتر باشد برای تمرینات و دوندگی مشکلات کمتری خواهند داشت.

·        تسمه موتور مقاوم با طول عمر بالا داشته باشد

همانطور که از تیتر پیدا است، از مهمترین قسمت های فنی دستگاه می توانیم به تسمه موتور آن اشاره کنیم. چرا که این تسمه موتور هرچقدر مقاوم تر باشد و طول عمر بیشتری داشته باشد قطعا هزینه تعمیر کمتر یا در مدت زمان بلند ناچیز خواهد بود. تسمه مقاوم قادر است تحمل وزن های بیشتر یا فشارهای تمرینی بیشتری را تحمل کنید.

·        بیشینه سرعت مناسب

برای افرادی که هر روز برای تمرین با دستگاه فقط 10 دقیقه وقت می گذارند و بیشتر از 16 کیلومتر در ساعت نمی روند تردمیل های معمولی کار ساز است. اما برای افرادی که شدت تمرینات آنها بسیار مهم است و علاقه دارند نسبت به روز قبل پیشرفت بیشتری داشته باشند تردمیل هایی با سرعت بالا مناسب تر است. خرید تردمیل خانگی را از هایپرجیم با کفیت بالا انجام دهید.

·        سایر موارد

 برخی موارد دیگر هم وجود دارد که معمولا برای درصد کمی از افراد اهمیت دارند. این موارد شامل شیب دستگاه، برنامه تمرینی دستگاه، ضمانت، داشتن بلوتوث، هدفون یا از این قبیل است. حتی در برخی موارد وزن دستگاه، اندازه، نوع ضمانت هم توسط خریداران مورد بررسی قرار می گیرد.

کلا آخر

خوب پس از در نظر گرفتن تمامی مواردی که برای شما جمع آوری کردیم، امیدواریم که شما را برای انتخاب یک تردمیل مناسب راهنمایی کرده باشیم. تمامی این فاکتورها باید توسط شما بررسی شود و سپس اقدام به انتخاب تردمیل مورد نظر خود بکنید.  به طور عموم هزینه، اندازه، قدرت و توانایی دستگاه اولویت فاکتورهای خرید یا انتخاب متقاضیان است و افراد حرفه ای به سایر موارد آن توجه می کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()