خرید تردمیل های جدید می تواند، برای هر شخصی از جمله شما لذت بخش و جذاب باشد. امروزه تنوع دستگاه های ورزشی مانند تردمیل ها به قدری زیاد شده است که ممکن است، شما هم به هنگام خرید با مشکلات مختلفی روبه رو شوید. در همین راستا قبل از  خرید تردمیل بهتر است که راهنمای جامع در مورد تهیه این دستگاه را به طور کامل مطالعه کنید که بتوانید بهترین و عالی ترین تجربه خرید را برای خود ایجاد کنید.

چرا باید خرید تردمیل را در اولویت قرار دهید؟

تردمیل ها یکی از معروف ترین دستگاه های ورزشی هستند که برای افزایش استقامت عضلات قلب و همچنین انجام تمرین های هوازی گزینه بسیار عالی و کاربردی محسوب می شوند. علاوه بر این اگر شما قصد دارید که وزن خود را کاهش دهید و کالری های اضافه بدن خود را بسوزانید، بهتر است که خرید این دستگاه را در اولویت خود قرار دهید.

علاوه بر این یکی دیگر از مزیت های فوق العاده تمرین با تردمیل بهبود جریان خون، ضربان قلب و همچنین سلامت سیستم قلبی و عروقی می شود. ناگفته نماند که با خرید این دستگاه ایمن با عملکردی بسیار ساده و راحت و انجام تمرین های ورزشی مختلف روی آن می توانید، به تناسب اندام مورد علاقه خود در مدت زمان مشخصی دست پیدا کنید.

راهنمای جامع برای خرید تردمیل

قبل از خرید تردمیل ممکن است که شما مانند بسیاری از افراد دیگر از خود بپرسید که چه نوع تردمیلی را باید خریداری کنید. خوب است بدانید که برای خرید این دستگاه ورزشی بهتر است که معیارهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهید و طبق آنها نسبت به خرید اقدام کنید.

ما در فروشگاه هایپرجیم در خدمت شما هستیم که با ارائه تجهیزات ورزشی مختلف مانند تردمیل ها شما را در خرید یاری کنیم. درصورتی که قصد خرید تردمیل را دارید بهتر است، با مقایسه مدل های مختلف این دستگاه در فروشگاه هایپرجیم یکی از آنها را باتوجه به هدف و نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه این مطلب مواردی که قبل از خرید تردمیل ها را باید در نظر بگیرید و ارزیابی کنید را مورد بررسی قرار داده ایم.

1- تحمل وزن

یکی از مهم ترین معیارهایی که قبل از خرید تردمیل باید به آن توجه کنید، میزان تحمل وزن دستگاه محسوب می شود. در واقع شما باید تردمیلی را خریداری کنید که بتواند، بیشترین وزن را تحمل کند. خوب است بدانید که تحمل وزن تردمیل عوامل مختلفی را مانند بدنه دستگاه، حرکت موتور، شیب و ... تحت تأثیر قرار می دهد. در نتیجه بهتر است که باتوجه به وزن خود تردمیلی را انتخاب کنید که بتواند بیشتر از میزان وزن شما تحمل کند.

2- تسمه، طول و پهنای آن

تردمیل ها دستگاه های ورزشی هستند که به نواری به منظور راه رفتن یا دویدن مجهز شده اند. خوب است بدانید، این نوار که تسمه تردمیل نامیده شده است، یکی از مهم ترین اجزا دستگاه مورد نظر به حساب می آید. به طورکلی پهنای تسمه های تردمیل ها بین 40 تا 50 سانتی متر و طول آن نیز بین 50 تا 100 سانتی متر است.

درصورتی که هدف شما از خرید تردمیل راه رفتن و پیاده روی به طور روزانه باشد، بهتر است که تردمیلی را بخرید که طول استاندارد داشته باشد. اما اگر شما می خواهید، روی تردمیل بدوید، بهتر است که دستگاهی را تهیه کنید که طول آن 1.5 برابر بیشتر از حالت استاندارد باشد.

3- سرعت

قبل از اینکه بخواهید، تردمیلی را از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید، به حداکثر سرعتی که قصد دارید، روی این دستگاه داشته باشید، توجه کنید. علاوه بر این باید هدف خود را از خرید دستگاه مشخص کنید. آیا شما می خواهید روی تردمیل ها راه بروید با بدوید؟ اگر شما یک ورزشکار معمولی هستید، بهتر است که سرعت 7 تا 10 کیلومتری را برای راه رفتن یا دویدن دنبال کنید.

اما درصورتی که ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کنید، باید سرعت خود را بین 6 تا 10 کیلومتر بر ساعت تغییر دهید. به طورکلی سرعت دستگاه باتوجه به نوع تمرین و هدف شما از انجام تمرین مشخص می شود. برای کاهش وزن به شما پیشنهاد می شود که با سرعت متوسط روی دستگاه بدوید.

4- امنیت دستگاه

اگر می خواهید سلامت جسم خود را حین تمرین کردن روی تردمیل ها حفظ کنید، بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که موارد ایمنی را رعایت کرده باشد. ممکن است که شما هنگام تمرین با تردمیل ها تعادل خود را از دست بدهید. در این شرایط به حتم با افتادن از روی تردمیل با آسیب های جبران ناپذیری مواجه می شوید.

اما خوشبختانه روی اکثر تردمیل ها دکمه هایی به منظور توقف سریع دستگاه وجود دارند که با فشردن آن دستگاه به طور خودکار و به سرعت متوقف خواهد شد. علاوه بر این درصورتی که شما در منزل کودکی دارید و نگران استفاده او از دستگاه هستید، می توانید با بهره مند شدن از قابلیت قفل کودک با خیالی راحت تردمیل را برای خود خریداری کنید.

5- شیب

با خرید تردمیل شما می توانید، تمرین های مختلفی مانند پیاده روی، دویدن یا حتی شرایطی مانند تپه نوردی و کوهنوردی را تجربه کنید. به همین منظور هم به شما پیشنهاد می شود که باتوجه به نوع دستگاه شیب آن را تغییر دهید.

خوب است بدانید که شیب دستگاه به دو صورت دستی و برقی تنظیم می شود. در دستگاه هایی که تنظیمات آنها دستی است، شیب تا 5 درجه قابل تغییر است. اما در دستگاه های دیگر این شیب بین 15 تا 25 درجه تنظیم می شود.

6- ضربه گیر

درصورتی که شما از درد مفاصل یا زانو درد رنج می برید، بهتر است، تردمیلی هایی که مجهز به ضربه گیرها هستند را برای خود تهیه کنید. در واقع وجود ضربه گیرها از آسیب وارد کردن به زانوها و مفاصل شما به میزان قابل توجهی جلوگیری خواهید کرد.

طراحی و ساخت این نوع ضربه گیرها به نحوی است که فشارهای کمتری را به قسمت های مختلف پا وارد می کند. خوب است بدانید که این ویژگی فوق العاده اغلب در آن دسته از تردمیل هایی که به شیب برقی مجهز شده اند، وجود دارد.

7- بدنه و جنس آن

در خرید تردمیل خانگی حتماً باید به جنس بدنه آن نیز توجه ویژه ای را داشته باشد. خوب است بدانید که هرقدر که بدنه دستگاه محکم تر باشد، میزان تحمل وزن دستگاه نیز به همان میزان بیشتر خواهد بود. برخی از تردمیل ها بدنه هایی از جنس فولاد و برخی دیگر بدنه هایی از جنس آلومینیوم دارند.

کلام آخر

همان طور که در قسمت های بالاتر بیان کردیم، تردمیل برای رسیدن به تناسب اندام و اهداف ورزشی مختلف گزینه بسیار عالی و کاربردی محسوب می شود. اگر شما هم قصد خرید تردمیل برای رسیدن به هدف خود دارید، بهتر است که قبل از خرید به نکات مهمی دررابطه با این دستگاه توجه کنید. در واقع راهنمای خرید تردمیل ها به شما کمک می کند که تجربه خرید بهتری را داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 423
نمایش همه
علاقه مندی ها ()