مهم ترین ویژگی تردمیل، تنظیم سرعت تردمیل خانگی بوده که همین گزینه می تواند تاثیر زیادی بر میزان چربی سوزی و پیشرفت تمرینات شما داشته باشد. اگر بتوانید این گزینه را به درستی و با توجه به میزان پیشرفت خودتان در ورزش تنظیم کنید، تمریناتتان بسیار ساده خواهد بود.

در این مقاله قابلیت تنظیم سرعت را بررسی کرده و به شما سرعت مناسب برای تمرینات اول را آموزش می دهیم. پس از خواندن این مقاله شما کنترل تمریناتتان را به دست می گیرید.

تنظیم سرعت تردمیل

تمرین روزانه با تردمیل بهترین تمرین برای بهبود عملکرد قلب و راهی عالی برای کاهش وزن است. دلیل خوب بودن تمرین با تردمیل در برابر دستگاه های دیگر ورزشی، قابلیت انطباق و انعطاف پذیری در برابر افراد با آمادگی جسمانی متفاوت بوده و افراد به سادگی می توانند تمرینات مختلفی را با این دستگاه انجام دهند.

ویژگی  مهمی که این امکان را برای افراد فراهم می کند، قابلیت تنظیم سرعت تردمیل خانگی  است. کار با این ویژگی و تنظیم آن به قدری ساده بوده که نیازی به تخصص خاصی ندارید. البته بهتر است نحوه کار با آن را بلد بوده و سرعت مناسب سطوح مختلف ورزش را بدانید.

بهترین راه برای تنظیم سرعت تردمیل، شروع کردن با سرعتی است که کمترین فشار را به شما وارد می کند. این کار شما را برای ورزش آماده کرده و به عبارتی بدن شما را برای آغاز تمرینات گرم خواهد کرد. گرم کردن اصولی خطر آسیب رسیدن را کم می کند.

پیاده روی: مناسب مبتدیان و گرم کردن

ساده ترین حالتی که برای تنظیم سرعت تردمیل خانگی وجود دارد، تمرینات سبک پیاده روی است. این تمرینات در عین حال که کمترین فشار را به بدن فرد وارد می کند، بدن او را برای انجام تمرینات سخت تر آماده می سازد.

 طبق قانون نانوشته ای که میان خریداران اجناس مختلف وجود دارد، هر چه قیمت دستگاهی بالاتر باشد، قطعا از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. اما این قانون همیشه و در مورد همه اجناس صادق نیست و می تواند استثنائاتی هم داشته باشد.

آهسته دویدن: ادامه تمرینات برای مبتدیان

اگر با تمرین قبلی احساس راحتی داشتید و بدون مشکلی آن را انجام دادید، وقت تنظیم سرعت تردمیل خانگی شماست. سرعت تمرینی که در این بخش به آن می پردازیم نه به سختی دویدن است و نه به سادگی پیاده روی کردن.

برخی فکر می کنند که دویدن می تواند آسیب شدیدی را به بدن بزند اما اینطور نیست. دویدن صحیح به وزاندن کالری بیشتر در شما کمک خواهد کرد. به طور متوسط سرعتی بین 2/7 کیلومتر در ساعت تا 5/8 کیلومتر در ساعت به عنوان سرعت دویدن در نظر گرفته می شود.

دویدن: شدیدتر شدن تمرینات برای مبتدیان

مرحله قبلی تمرینات فشار متوسط و مناسبی را به بدن فرد وارد می کند. اما زمانی که افراد در مرحله قبلی تمرینات احساس راحتی کردند، می توانند تمرینات خود را برای افزایش سوزاندن کالری سخت تر و شدیدتر کنند.

تنظیم سرعت تردمیل خانگی می تواند ساده ترین راه برای افزایش شدت تمرینات شما باشد؛ حتی اگر مبتدی باشید. سرعتی که برای دویدن در نظر گرفته می شود، کمی بیشتر از سرعت پیاده روی یا آهسته دویدن است. به طور کلی سرعت هایی که بالاتر از 5/7 کیلومتر در ساعت باشد، به عنوان سرعت دویدن در نظر گرفته می شود.

تنظیم سرعت تردمیل خانگی چگونه انجام می شود؟

تردمیل ها دارای کنترلر متصل به موتور بوده که کاربر بتواند سرعت را با تغییر در ورودی میزان برق تغییر دهند. سپس سرعت موتور، سرعت تسمه را کنترل کرده و در نهایت سرعت دستگاه کاهش پیدا می کند. تمام این اتفاقات در درون دستگاه اتفاق می افتد و افراد تنها به کمک دکمه های موجود روی دستگاه این کار را انجام می دهند.

چگونه سرعت را کنترل کنیم؟

معمولا دکمه هایی که برای این کار قرار گرفته اند، با علامت های مثبت یعنی افزایش و منفی یعنی کاهش مشخص می شوند. در صفحه هایی که به صورت لمسی هستند نیز این گزینه ها پس از انتخاب گزینه تنظیم سرعت نمایان خواهد شد. فروش تردمیل توسط هایپرجیم انجام می گیرد.

جمع بندی

شما می توانید تنها با تنظیم سرعت تردمیل خانگی تمرینات متنوعی را در طول ورزش کردن انجام دهید. هر سرعت کالری و فشار مخصوص خود را به بدن شما وارد کرده و به شما در مسیر تناسب اندام، سلامتی و افزایش آمادگی جسمانی کمک می کند. سرعت را با توجه به بدن خودتان تنظیم کنید.

این نوع تمرین برای گرم کردن یا مبتدیان مناسب بوده و باید سرعت کمی داشته باشد. با سرعت حدود 5 کیلومتر در ساعت تمرین خود را آغاز کرده و اگر احساس راحتی داشتید تمرینات خود را سخت تر کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()