در زمان فروش تردمیل این نکته بسیار مهم است که قبل از فروش ارزش آن را مشخص کنید و ببینید که خواسته و هدف شما از این کار چیست. قبل از فروش باید به یک سری از نکات توجه کنید تا بتوانید راحت تر دستگاه خود را بفروشید.

قبل از فروش نکاتی را باید مورد بررسی قرار دهید تا در زمان  فروش تردمیل با مشکل مواجه نشوید. این نکات عبارتند از: دستگاه شامل وارانتی باشد، تمام آپشن های آن کار کند، عاری از هرگونه مشکلات فنی باشد و عملکرد درستی داشته باشد.

پس از آن که دستگاه مورد بررسی کامل قرار گرفت، به سراغ سوال های رایجی که قبل از فروش تردمیل باید پرسیده شود، می رویم. در این مقاله به این سوالاتی که باید پرسیده شود، خواهیم پرداخت.

سوالات رایج هنگام فروش تردمیل

در زمان فروش تردمیل باید به یک سری نکات و سوالات توجه کرد تا بتوان به راحتی تردمیل را فروخت. در این بخش ما به این سوالات رایج می پردازیم.

تردمیل را با چه قیمتی بفروشیم؟

مشخصا تردمیل خود را به آن قیمتی که می خواهید، نمی توانید بفروشید و قاعدتا دستگاه شما قیمت یکسانی با یک دستگاه نو ندارد. بیشتر مردم برای این که پول کمتری نسبت به یک دستگاه نو بدهند، به جای آن به سراغ یک دستگاه دست دوم یا کارکرده ای که سالم باشد می روند. پس ممکن است حتی کم تر از چیزی که مد نظرتان باشد دستگاه خود را بفروشید.

خریدار آن را با چه هدفی استفاده خواهد کرد؟

این مهم است که خریدار دستگاه را با چه هدفی خریداری خواهد کرد. آن را برای تمرینات ماراتنی یا برای یک تمرین عادی روزانه نیاز دارد و تفاوت قیمتی دستگاه ها با توجه به کارایی که دارند متفاوت خواهند بود. دستگاه هایی که مخصوص تمرینات ماراتن هستند از کفه بزرگ تر و موتور قدرتمند تری برخوردارند و برنامه های متفاوت تمرینی دارند که باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران می شود.

از طرفی دیگر کسانی که دستگاه را برای استفاده روزمره یا پیاده روی خریداری می کنند می توانند یک دستگاه با سایز کوپک تر و موتوری ضعیف تر که برای استفاده های سبک تر طراحی شده اند، فراهم کنند.

اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت خریدار چیست؟

اگر اهداف خریدار برگشتن به تناسب اندام قبلی خود باشد و بخواهد فقط چند روز در هفته از دستگاه استفاده کند، هیچکس نمی داند که این تمرینات به کجا خواهد رسید. پس باید به دستگاه تمرینی که قرار است از شما بخرد توجه کند و با توجه به نیاز و هدف کوتاه یا بلند مدتی که برای آینده خود دارد آن را خریداری کند.

چه برنامه های تمرینی و انگیزشی دارد؟

بسیاری از ورزشکارانی که از تردمیل استفاده می کنند ترجیح می دهند تا سرعت و سطح شیب دستگاه را خودشان تغییر دهند در حالی که یک سری دیگر با استفاده از برنامه های انگیزشی و تمرینی خود دستگاه در حال تلاش برای رسیدن به هدف خود هستند.

معمولا بیشتر تردمیل ها از برنامه های تمرینی روزمره که سرعت و سطح شیب را تغییر می دهند و دارای برنامه های متفاوت برای هدف های مختلف هستند، برخوردارند.

در طی سال های گذشته کمپانی های متفاوت تردمیل های زیادی را ساخته اند که از ویژگی کارکردن با اینترنت برخوردار هستند که به شما این امکان را می دهند تا ویدیو های مختلف را دانلود کنید. همچنین این قابلیت را دارند که آمار و ارقام مربوط به تمرینات شما را در یک اپلیکیشن بارگذاری می کنند و شما می تواتید از پیشرفت خود در تمرینات مطلع شوید.

چند نفر از تردمیل استفاده خواهند کرد؟

اگر بیشتر از یک نفر قرار است از دستگاه استفاده کنند باید کارکرد آن را دوبرابر کرد و به این فکر کرد که چه مشکلاتی برای تردمیل پیش خواهد آمد اگر که تردمیل مدام در حال استفاده شدن باشد. به همین خاطر است که دستگاه هایی با کیفیت و قیمت ارزان تر مدت زمان زیادی دوام نخواهند آورد و از وارانتی کمی برخوردار هستند.

کلام آخر

در زمان فروش تردمیل باشگاهی نکات زیادی وجود دارند که باید به آن ها توجه کرد. این نکات در فروش بسیار کاربردی هستند و باعث می شوند تا فروش راحتی داشته باشید. در این مقاله ما به این نکات و سوالات پرداختیم تا بتوانیم شما را در این امر همراهی و کمک کنیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()