دستگاه های بدنسازی از جمله بهترین کالاهایی هستند که امروزه مخاطبان بسیاری را به سمت خود کشانده اند. با خرید تردمیل، انجام ورزش های هوازی برای شما راحت تر صورت می گیرد. زیرا دیگر نیازی به طی کردن مسافت طولانی برای پیاده روی یا دویدن نیست. انتخاب تردمیل باید بر اساس نیاز و بودجه شما انجام شود. از آنجایی که این دستگاه ها دارای تنوع بسیاری در مدل و برند هستند، باید توجه و دقت بیشتری در زمان خرید به خرج دهید.

برخی از اشتباهات رایج به هنگام خرید تردمیل وجود دارند که نباید مرتکب شوید. در غیر این صورت ممکن است به نتیجه دلخواه خود در هنگام کار با تردمیل دست پیدا نکنید. عدم آگاهی از قیمت دستگاه، خرید کالای ورزشی بدون کارشناسی فنی، توجه نکردن به ابعاد تردمیل، خرید دستگاه بدون دریافت گارانتی و بسیاری از موارد دیگر از جمله اشتباهات رایج در هنگام خرید این دستگاه است که در این مقاله به بررسی دقیق آنها می پردازیم.

خرید تردمیل بدون در نظر گرفتن بودجه در دسترس

بدون شک اطلاع از قیمت تردمیل در زمان خرید آن مهمترین نکته عنوان می شود. زیرا این دستگاه ها دارای انواع متنوعی هستند و هر کدام از آنها با قیمت های مشخصی به فروش می رسند. فروشگاه های بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که این کالاها را با قیمت های قابل قبول فروش می رسانند.

فروشگاه تردمیل آنلاین یکی از بهترین ها در این زمینه به شمار می رود که فعالیت خود را به صورت حرفه ای و تخصصی در ایران شروع کرده است. این فروشگاه معتبر با ارائه انواع تردمیل ها در قیمت های متنوع، انتخاب را برای شما راحت تر می کند. برای اطلاع از قیمت تردمیل ها به وب سایت این فروشگاه آنلاین مراجعه کنید. اگر قصد استفاده طولانی مدت از این دستگاه را ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه ارزان تر است.

عدم توجه به نوع تردمیل در زمان خرید

تردمیل ها در انواع متنوع دستی، موتوردار، تاشو و ثابت طراحی می شوند. تردمیل های دارای موتور کارایی بهتری نسبت به تردمیل های دستی دارند و تنظیمات شیب و سرعت آنها به صورت اتوماتیک انجام می شود. این نوع از تردمیل ها بیشتر در باشگاه های ورزشی به کار می روند و هزینه آنها بالاتر از تردمیل های دستی است.

 برای کالری سوزی بیشتر، تردمیل های دستی گزینه بهتری هستند. زیرا حرکت تسمه در این دستگاه ها توسط بدن مشخص می شود. در تردمیل های دستی موتور تعبیه نشده است. از این رو هزینه آنها کمتر از انواع دیگر است. خرید تردمیل باید با در نظر گرفتن این ویژگی ها انجام شود. اگر نیاز به یک دستگاه خانگی خوب دارید، تردمیل های تاشو گزینه مناسبی هستند. در این صورت از اشغال فضای اضافی توسط تردمیل جلوگیری می شود. بنابراین قبل از خرید این دستگاه، نوعی را انتخاب کنید که جوابگوی نیازهای شما باشد.

توجه نکردن به گارانتی تردمیل در زمان خرید

دستگاه تردمیل از جمله کالاهای گران قیمت است که خرید آن نباید بدون ضمانت نامه و گارانتی انجام شود. زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل در موتور یا سایر اجزای این دستگاه، مجبور به پرداخت هزینه گزافی برای تعمیر آن هستید. از این رو کالای مورد نظر باید دارای خدمات پس از فروش و ضمانت نامه معتبر از جانب شرکت تولید کننده باشد. در این صورت تا مدت زمان مشخص شده هر گونه مشکل احتمالی توسط شرکت مورد نظر و به صورت رایگان برطرف می شود.

موتور و بدنه این دستگاه ممکن است دارای گارانتی چند ساله باشند. گارانتی ها با توجه به مرکزی که دستگاه را تهیه می کنید، متفاوت هستند و قبل از خرید دستگاه تردمیل باید در این زمینه از فروشندگان اطلاعات کافی را به دست آورید.

خرید تردمیل به صورت آنلاین از خرید حضوری در فروشگاه ارزان تر است. زیرا با این روش خرید از هزینه های رفت و آمد به فروشگاه و تحویل کالا درب منزل کاسته می شود. فروشگاه تردمیل آنلاین از جمله مراکز خرید آنلاین به شمار می رود که خدمات خود را به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار می دهد.

 با خرید این دستگاه از فروشگاه آنلاین تردمیل کو، از مشاوره های رایگان قبل از خرید نیز بهره مند می شوید. همچنین تردمیل مورد نظر خود را درب منزل تحویل می گیرید. این فروشگاه امکان خرید از هر مکان و در هر زمانی را برای شما میسر می کند.

در نتیجه...

خرید تردمیل باید با توجه به نوع کارکرد و هزینه های آن انجام شود. تردمیل های باشگاهی از نظر موتور و کارایی، قوی تر از انواع دیگر این دستگاه ها هستند. اما برای خرید آنها باید هزینه بیشتری را نیز بپردازید.

 تردمیل های تاشو برای فضاهایی که دارای ابعاد کوچکی هستند، کارایی بالایی دارند. از این رو عدم توجه به نوع تردمیل، هزینه و گارانتی این کالا، از جمله اشتباهات رایجی به شمار می روند که در زمان  خرید تردمیل خانگی ممکن است مرتکب شوید. بنابراین قبل از اقدام به تهیه این دستگاه به طور کامل تحقیق کنید که با کمترین هزینه، بهترین تردمیل را متناسب با شرایط خود به دست آورید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()