امروزه بسیاری از افراد به دنبال استفاده از تجهیزات ورزشی در باشگاه ها هستند. در این میان تردمیل باشگاهی یکی از معروف ترین دستگاه هایی محسوب می شود که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این دستگاه امکانات و ویژگی های منحصربه فردی دارد که همه ورزشکاران می توانند، از آنها بهره مند شوند و به هدف ورزشی خود برسند.

یکی از مهم ترین اجزای تردمیل باشگاهی موتور آنها هستند. موتور تردمیل های باشگاهی ویژگی ها و مشخصاتی دارند که در نظر گرفتن آنها بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله می خواهیم اطلاعات مفیدی در مورد تردمیل های باشگاهی و موتور آنها را در اختیار شما قرار دهیم.

موتور تردمیل های باشگاهی

خوب است بدانید که در اکثر تردمیل های باشگاهی از موتور AC  استفاده شده است. آن دسته از تردمیل های باشگاهی که موتورAC  دارند، بازدهی بسیار بالایی در برابر جریان برق دارند. به همین دلیل از این نوع دستگاه ها می توان برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده کرد. چون معمولاً تردمیل های باشگاهی مقاومت و قدرت موتور بسیار بالایی را شامل می شوند.

علاوه بر این دلیل استفاده از این تردمیل ها در سالن های ورزشی و باشگاه ها استحکام و دوام بسیار بالای آنها محسوب می شود. افراد سنگین وزن و آن دسته از اشخاصی که قصد دارند، برای مدت زمان طولانی تمرین کنند، بهتر است که حرکات ورزشی مختلف را روی تردمیل باشگاهی انجام دهند و از فواید فوق العاده آن در مدت زمان مشخصی بهره مند شوند.

مزیت های فوق العاده تردمیل های باشگاهی و موتور آنها

همان طور که در قسمت بالا بیان کردیم، تردمیل های باشگاهی از موتور AC   استفاده می کنند. اگر بخواهیم در مورد مزیت های استفاده از این دستگاه در باشگاه های ورزشی و موتور آنها اطلاعاتی را بیان کنیم، باید بدانید که طراحی موتور آنها به گونه ای است که برای مدت زمان طولانی به خوبی قابل استفاده هستند.

در تردمیل های باشگاهی برای استفاده مداوم از دستگاه نیاز به خاموش کردن دستگاه و استراحت دادن به آن نیست. خوشبختانه افراد می توانند، به طور مداوم حرکات ورزشی مختلف را روی آن انجام دهند. مزیت های فوق العاده تردمیل های باشگاهی و موتور آنها توجه بسیاری از افراد و ورزشکاران حرفه ای را به این دستگاه هاا جلب کرده است.

موتور تردمیل های باشگاهی و معایب جزئی آنها که باید با آنها آشنا شوید

تردمیل های باشگاهی برای انجام ورزش های هوازی و تمرین های مختلف در سالن ها یا باشگاه ها گزینه بسیار عالی محسوب می شوند. اما در مورد معایب موتور تردمیل های باشگاهی باید بگوییم که معمولاً این موتورها هنگام کار سروصدای بسیار زیادی را تولید می کنند.

علاوه بر این به دلیل اینکه تردمیل های باشگاهی معمولاً کیفیت و استحکام بسیار بالایی دارند، در مقایسه با دستگاه های دیگر بسیار گران قیمت تر هستند. ناگفته نماند که سیستم کنترل الکترونیکی به کاررفته در این مدل کمی پیچیده تر و گران قیمت تر از موتورهای دیگر است.

موتور تردمیل های خانگی و قدرت آنها

تردمیل های باشگاهی اغلب در ابعاد بزرگ ساخته و طراحی شده اند. در نتیجه برای سالن های ورزشی یا باشگاه گزینه بسیار کاربردی هستند. همچنین یکی از بهترین راه ها برای انتخاب تردمیل های باشگاهی و موتور، توان و قدرت آن محسوب می شود. ناگفته نماند که قدرت موتور تردمیل های باشگاهی بر اساس اسب بخار سنجیده خواهد شد. 

علاوه بر این خوب است بدانید که قدرت موتور تردمیل های باشگاهی طبق نوع فعالیت ورزشی و شدت آن مشخص می شود. به عنوان مثال افرادی که قصد دارند، از تردمیل باشگاهی به منظور قدم زدن استفاده کنند، به دستگاهی با قدرت 2 اسب بخار نیاز دارند. همچنین توان و قدرت موتور تردمیل باشگاهی برای فعالیت هایی مانند آهسته دویدن یا دویدن سریع باید به ترتیب 2.5 و 3 اسب بخار باشد. خوب است بدانید که هرقدر سختی تمرین افزایش پیدا کند، به همان میزان نیز باید قدرت موتور بیشتر شود.

همان طور که می دانید، این روزها تعداد فروشگاه ها و مراکز فروش دستگاه ها و تجهیزات ورزشی بسیار زیاد شده است. در واقع این فروشگاه ها مجهز به تجهیزاتی هستند که با مراجعه به آنها افراد به راحتی قادر به تهیه دستگاه های مختلف برای خود هستند.

از طرفی هم فروشگاه هایپرجیم به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های تجهیزات ورزشی هر روزه دستگاه هایی مانند تردمیل باشگاهی را در اختیار مردم قرار می دهد. صاحبان باشگاه ها و دیگر افراد می توانند، با مقایسه دستگاه های مختلف مانند تردمیل های باشگاهی یکی از آنها را باتوجه به نیاز و هدف خود برای باشگاه ها و سالن های ورزشی تهیه کنند.

کلام آخر

امروزه تقاضا برای استفاده از تردمیل باشگاهی در سالن های ورزشی بسیار زیاد شده است و فروش تردمیل بسیار پر رونق شده است. این دستگاه های کاربردی بسیار معروف امکانات و ویژگی های بسیار فوق العاده ای دارند که همه به خصوص ورزشکاران باید به آن توجه کنند.

 همان طور که در قسمت های بالاتر بیان کردیم، موتور تردمیل های باشگاهی یکی از مهم ترین بخش های آنها محسوب می شوند که بالاترین استحکام و دوام را دارند. در واقع طراحی موتور این دستگاه به نحوی است که ورزشکاران به راحتی می توانند، از آن برای انجام تمرین های ورزشی مختلف برای مدت زمان طولانی استفاده کنند.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 406
نمایش همه
علاقه مندی ها ()