پیش از آغاز هر پروژه تهیۀ طرح توجیهی یک نیاز اساسی محسوب می شود. برای خیلی از افراد عبارت طرح توجیهی آشنا نمی باشد، از این رد این مقاله به پرسش های مهمی که در این رابطه مطرح می شود، پاسخ می دهیم. طرح توجیهی چیست؟ مدت زمان نگارش طرح توجیهی؟ هزینۀ تهیۀ  طرح توجیهی ، نحوۀ تهیۀ گزارش طرح توجیهی، موارد نگارش طرح توجیهی و ... تنها برخی از پرسش هایی هستند که به ذهن افراد خطور می کند و ما در این پست بدان می پردازیم. گردآوری و جمع آوری مطالب مفیدی جهت نگارش طرح توجیهی نیاز به تخصص داشته و توسط افرادی با تحصیلات آکادمیک صورت می گیرد. از این رو گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به عنوان یکی از اعضای کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی فعالیت خود را با اساتید متخصص آغاز نموده است و هم اکنون قادر به ارائه طرح توجیهی و امکان سنجی مدیرت اجرا و نظارت بر روی هر گونه پروژه در ابعاد کوچک و بزرگ می باشد.

جمع آوری داده های جامع در گزارش طرح توجیهی

طرح توجیهی جنبه های مختلف اجرای یک سرمایه گذاری را به طور دقیق و شفاف بازبینی می کند و به صورت مکتوب در بخش های مختلف گردآوری می شود. هدف اصلی از تهیۀ طرح توجیهی، امکان سنجی و برنامه ریزی این است که بتوان نتیجۀ موفقیت آمیز بودن یک سرمایه گذاری را پیش بینی نمود و از آغاز پروژه های ناموفق و ضعیف جلوگیری نمود. در گذشته پروژه های متعددی با سرمایۀ زیادی آغاز می شد ولی در نهایت پس از مدت زمان کوتاهی ورشکست شده و به کلی از بازار رقابت و تجارت خود خارج می شدند. طرح توجیهی اسید چرب یکی از انواع طرح توجیهی هایی است که مطصا ارائه می کند. 

امروزه گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا در کنار دیگر همکاران خود در تلاش هستند مانع از این اتفاق شوند و با دریافت حداقل دستمزد خدمات مشاوره ای، برنامه ریزی مالی و نظارت بر اجرای پروژۀ سرمایه گذاری شما داشته باشند و شما را در این مسیر از ابتدا تا رسیدن به سود مورد دلخواه شما همراهی کنند.

 

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()