اگر تا کنون برای خرید ریمل سردرگم بوده اید، الان شما را با ویژگی های مهم یک ریمل خوب آشنا می سازیم. بدیهی است، در این صورت راحت تر می توانید بهترین ریمل را با قیمت مناسب و متناسب با نیاز خود خریداری نمائید. ممکن است هنگام خرید ریمل با موارد متعددی منجمله داشتن بافت مخملی، ضد آب بودن، حالت رنگی، حالت حجم دهنده و بلند کردن مژه رو به رو شوید. در این صورت انتخاب ریمل مناسب می تواند برای شما سخت باشد. در همین راستا شما را در این مسیر همراهی می کنیم تا با رضایت کامل بتوانید ریمل با کیفیتی را تهیه نمائید. فروشگاه آراشیک تلاش دارد در این مقاله شما را بیشتر با ویژگی های یک ریمل خوب آشنا سازد. از این رو می توانید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

ویژگی های مهم ریمل با کیفیت

ریمل دارای یک برس مخصوص است که داخل مواد ریمل غوطه ور می باشد و در صورت نیاز می توان درب برس مانند آن را باز نمود و از آن برای بلند کردن و حجم دهی به مژه ها استفاده کرد. هم اکنون در سطح بازار شاهد عرضۀ مدل های مختلف ریمل می باشیم که از نظر شکل برس و برند با یکدیگر متفاوت هستند. این مسئله بیش از هر چیز دیگری انتخاب را برای افراد سخت تر نموده است. هنگام خرید ریمل باید توجه ویژه به شکل طراحی برس ریمل داشته باشید چون هر کدام از آنها حالت متفاوتی به مژه های شما می دهد.

به عنوان مثال برس ریمل حجم دهنده قوی، متفاوت از برس ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه می باشد چون دارای حالت کشیده با برس های ردیف شدۀ مورب است. در حال حاضر امکان خرید ریمل حجم دهنده و جدا کننده مژه، حجم دهنده و حالت دهنده، بلند کننده و حالت دهنده، حجم دهنده و فر کننده مژه برای شما فراهم می باشد. جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین  خرید خط چشم و ریمل می توانید به فروشگاه اینترنتی آراشیک مراجعه نمائید.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()