واحد گشت از جمله مراکزی است که با تهیۀ اتوبوس های معمولی و vip، خدماتی را در حوزۀ حمل و نقل شهری و برون شهری به عموم افراد حقیقی و حقوقی می دهد. در واقع شرکت ها و مؤسسات مختلف برای جا به جایی گروهی از افراد با مبدأ و مقصد یکسان، می توانند از خدمات واحد گشت که اجارۀ اتوبوس دربستی است، بهره مند گردند. همانطور که می دانید جا به جایی تنها چند نفر با تاکسی امکان پذیر است ولی بیش از 4 نفر، نیاز به استفاده از ون، مینی بوس و یا اتوبوس است. مرکز واحد گشت تهران با در اختیار داشتن ناوگان اتوبوس با ظرفیت های مختلف، شرایط را برای اجاره اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا، مراسم تشریفاتی، ترانسفر از هتل به فرودگاه، سرویس مدارس و شرکت ها، شرکت در اردوهای یک روزه و چند روزه را فراهم نموده اند.

کیفیت خدمات واحد گشت

در نتیجه شما نسبت به گذشته راحت تر می توانید از خدماتی که مراکز واحد گشت ارائه می دهند، استفاده نمائید. به عبارتی افرادی که قصد برگزاری سفرهای یک روزه را به صورت یک گروه بیش از 10 نفر دارند، به سهولت می توانند جهت تأمین وسیلۀ ایاب و ذهاب از خدمات مجموعه های معتبر واحد گشت استفاده نمایند. چنین مجموعه هایی متناسب با نوع فعالیتی که دارند، همواره اتوبوس های معتبری همچون اسکانیا، ولوو، بنز و ... را تهیه نموده و در اختیار  متقاضیان قرار می دهند.

هم اکنون از طریق مراکز واحد گشت می توانید اقدام به اجاره اتوبوس دربستی برای مراسم های مختلف نمائید. در واقع بهره مندی از چنین خدماتی، می تواند به افراد این اطمینان را دهد که وسیلۀ ایاب و ذهاب مناسب در اختیار دارند. در نتیجه مجموعۀ واحد گشت تهران در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند روز به روز سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند را بهبوت ببخشند.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()