تجهیزات ایمنی از اقلام اصلی است که پرسنل در مشاغل مختلف موظف به تأمین آنها هستند. همانطور که می دانید، "اول ایمنی بعد کار"، عبارتی است که همواره به افراد زیادی توصیه می شود. به عبارتی متناسب با سطح خطراتی که ممکن است در مشاغل مختلف با آنها رو به رو شوید، در اختیار داشتن و خرید  تجهیزات ایمنی  مناسب، می توانید سلامت خود را در برابر صدمات احتمالی حفظ نمائید. در ادامۀ مقاله شما را با نکات کلیدی انتخاب تجهیزات ایمنی استاندارد آشنا می سازیم. فروشگاه رادین ایمن متناسب با نوع کسب و کاری که دارند، توانسته اند موفق به فروش تجهیزات ایمنی گردند.

اقلام اصلی تجهیزات ایمنی

با مطالعۀ چنین مطالبی، شما بدون دغدغه می توانید با تأمین تجهیزات ایمنی، سلامت خود را حین فعالیت های پرخطر حفظ نمائید. کفش کار، کلاه ایمنی، محافظ گوش، گوشی، لباس کار، دستکش کار، نگهدارندۀ ابزارآلات و ماسک تنفسی از جمله تجهیزات ایمنی هستند که می توانید با برند و قیمت های مختلف خریداری نمائید. به عنوان مثال متناسب با فعالیت آتش نشانان که در معرض آتش سوزی قرار گرفته می شوند، خرید تجهیزات ایمنی عایق حرارت بالا ضرورت دارد.

به عنوان مثال کارگران ساختمانی، کارخانجات تولید مواد شیمیایی، کارگران صنعت برش فلزات، جوشکاری، گروه درمان و ... نیازمند به تأمین یک سری تجهیزات ایمنی مذکور هستند. بدین ترتیب جهت حفظ سلامت اعضای مختلف بدن، می توانید از جنس متفاوت اقدام به خرید تجهیزات ایمنی نمائید. بدین ترتیب در نظر گرفتن مشخصات فنی چنین لوازمی ضرورت دارد و بایستی متناسب جثه، بهترین تجهیزات ایمنی را خریداری نمائید. قیمت تجهیزات ایمنی بر مبنای جنس و نوع آنها تعیین می گردد و بدین ترتیب صاحبان مشاغل می توانند انتخاب و خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. فروشگاه رادین ایمن از جمله مراکز با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی مانند  فروش کفش کار  توانسته اند محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهند.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()