طرح توجیهی به گزارشی اطلاق می شود که قابلیت توجه پذیری یک پروژه و ایده را داشته باشد. در واقع برای آنکه بتوان یک ایده را به مرحلۀ اجرا درآورد، بایستی پیش از هر کاری، نگارش طرح توجیهی آن را انجام داد. در واقع جوانب مختلف مرتبط به راه اندازی یک حرفه بایستی به طور دقیق، مورد بررسی قرار گرفته شود و در بخش های مختلف با جزئیات دقیق ذکر گردند. جهت اجرای یک کسب و کار نوپا، گسترش یک حرفه و یا تولید محصولات جدید می توانید از نتایج گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجهی مسواک و دهان شویه استفاده نمائید. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ طرح ریزی متناسب با سرمایه گذاری های متفاوت می باشند.

بهترین شخص برای نگارش طرح توجیهی

بدین وسیله شما سرمایه گذار محترم می توانید متناسب با  نوع کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، درخواست نگارش طرح توجهیهی سفارشی داشته باشید. ضمن آنکه امکان استفاده از گزارشات طرح توجیهی آماده با موضوعات متفاوت برای شما فراهم می باشد. به عنوان مثال مشخصات مجری طرح، مشخصات مجوزهای قانونی، تعیین خدمات پروژه، برآورد و پیش بینی مالی، برآورد هزینه های سرمایه گذاری و برنامه ریزی اجرای طرح از جمله عناوین و موضوعات اساسی برای نوشتن طرح توجیهی مانند طرح توجهی مسواک و دهان شویه به شمار می روند.

با توجه به گستردگی مطالبی که تحت عنوان طرح توجیهی نوشته می شوند، استفاده از یک تیم مجرب و متخصص در حوزه های اقتصادی، مدیریت مالی و امکان سنجی بازار می تواند کارآمد باشد. سال های متوالی است که شاهد استفاده از نتایج طرح توجیهی، از سوی سرمایه گذاران محترم در حوزه های مختلف هستیم. چرا که صرف هزینه برای تهیۀ طرح توجیهی می تواند از وقوع سرمایه گذاری های ناموفق جلوگیری نماید و به نوعی می توان پیش از اجرای پروژه، راهکارهای مناسب تری را جایگزین نمود. در همین راستا، مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع می توانند شما، سرمایه گذار محترم را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

 مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع (مطصا) 

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()