موضوع اصلی پُست این هفته به معرفی "طرح توجیهی " و "موارد کاربرد نگارش طرح توجیهی" اختصاص پیدا کرده است. در نتیجه افرادی که علاقه مند به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در رابطه با چنین موضوعاتی می باشند، می توانند ما را تا انتهای مقاله همراهی کنند.

طرح توجیهی در قالب یک "گزارش" جمع آوری می شود و دارای یک عنوان و موضوع خاصی می باشد. عمدتاً افرادی که به عنوان سرمایه گذار، قصد اجرای یک پروژۀ جدید و یا توسعۀ یک کسب و کار قدیمی را دارند، نیازمند به تهیۀ طرح توجهی هستند. گزارشات طرح توجیهی شامل بخش های متعددی همچون تجزیه و تحلیل مالی، مطالعات بازار و نتورک مارکتینگ و توجیه پذیری فنی می باشد. بنابراین یک سرمایه گذار می تواند با کمک افراد متخصص و نتایج بدست آمده از نگارش طرح توجیهی به نتایج نوع فعالیتی که قصد انجام آن را دارند، دست پیدا کنند.

اجرای تخصصی طرح توجیهی

این چنین، می توانند از اجرای پروژه هایی که میزان درصد موفقیت آنها پایین است، جلوگیری کنند. بدیهی است از گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پخش مواد غذایی می توان برای جلوگیری از اجرای پروژه های ناموفق استفاده نمود و به نوعی از هدر رفتن سرمایه های هنگفت جلوگیری کرد. اگر به دنبال دریافت خدمات طرح توجیهی به صورت تخصصی هستید، می توانید از تجربیات و تخصص افراد مجرب استفاده نمائید. اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، بایستی اقدام به تهیۀ طرح توجیهی تخصصی نمائید.

از نظر مدیریتی تصمیم گیری در زمینۀ گردآوری مطالبی در خصوص نحوۀ اجرای پروژه حائز اهمیت می باشد. در همین راستا، شبیه سازی پروژه های سرمایه گذاری در کوتاه مدت و بلند مدت انجام می پذیرد و از نتایج آن برای دست یافتن به موفقیت سرمایه گذاری استفاده نمایند. جهت کسب اطلاعات تخصصی می توانید از گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()