با توجه به اینکه شاهد فعالیت برخی از افراد در حوزۀ پرورش آبزیان هستیم، تولید پودر ماهی به عنوان یک صنعت شناخته می شود. به منظور فراهم نمودن مواد خوراکی مغذی برای ماهیان، شاهد استقبال از تولید و فروش پودر ماهی در سطح بازار هستیم. همانطور که می دانید به منظور رفع نیازهایی همچون انرژی نگهداری، رشد، تولید مثل و همچنین حفظ سلامت آبزیان بایستی خوراک مناسب به آبزیان داد. خوش خوراکی پودر ماهی، باعث گردیده تا پرورش دهندگان آبزی، از چنین صنعتی استقبال کنند و متناسب با آبزیانی که پرورش می دهند، می توانند اقدام به خرید پودر ماهی مناسب و با کیفیت نمایند. مجموعه پودر ماهی گنو دارای سابقۀ طولانی و درخشان در حوزۀ تولید پودرهای ماهی جنوب می باشند و جزء اولین کارخانجات در این حوزه بوده و صاحب برند گنو پودر هستند.

خرید پودر ماهی ممتاز

پودر ماهی جزء منابع اصلی پروتئین در مراکز دام پروری محسوب می گردد و در اواخر جنگ جهانی دوم، شرایط برای راه اندازی صنعت آبزی پروری مدرن آغاز شد. در حال حاضر شاهد تولید پودر ماهی و روغن ماهی به عنوان افزودنی های غذای آبزیان در سطح وسیعی باشیم. از مشخصه های ظاهری پودر ماهی می توان به حالت آردی شکل مایل به رنگ قهوه ای آن اشاره نمود. روند تولید پودر ماهی به شکلی است که از ماهی های وحشی صید شده و کوچک که مصارف مستقیم انسانی ندارند، استفاده می شود. طی مراحل پختن، فشار دادن، خشک کردن و آسیاب کردن ماهی های خام تازه و ضایعات ماهی شاهد تولید پودر ماهی هستیم. لازم به ذکر است که پودر ماهی و روغن آن، حاوی مقادیر قابل توجهی پروتئین، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و اسیدهای چرب همچون امگا 3 می باشند. هم اکنون جهت اطلاع از قیمت خرید پودر ماهی و روش سفارش دهی این محصول، می توانید با دفتر فروش مجموعه تولید کننده پودر ماهی گنو تماس حاصل فرمائید.

پودر ماهی به حالت آرد تولید می شود و دارای رنگ قهوه ای است. جهت تولید پودر ماهی از انواع آبزیان دریایی استفاده می شود. آبزیانی همچون ماهی های وحشی صید شده، ماهی های کوچک و استخوانی که مصارف مستقیم انسانی ندارند، جهت فرآیند تولید پودر ماهی و یا روغن آن استفاده می نمایند. با توجه به اینکه آبزیان داران مواد مغذی فراوان همچون اسیدهای چرب ضروری، اسیدهای آمینه و مواد معدنی می باشند، از پودر ماهی به عنوان مواد خوراکی در دامپروری و همچنین پرورش آبزیان استفاده می شود. مجموعه پودر ماهی گنو با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی، توانستند موفق به تولید پودر ماهی با کیفیت بالا گردند.

قیمت پودر ماهی

پودر ماهی در کشورهای اسکاندیناوی، به عنوان خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می گرفت. لیکن با گذشت زمان، خرید پودر ماهی به عنوان خوراک چارپایان اهلی، مرغ، خوک و همچنین صنعت تولید داروسازی و کود صورت می پذیرد. قیمت پودر ماهی بر اساس میزان کیفیت و نوع آن تعیین می گردد. امروزه شاهد گسترش فروش پودر ماهی در سطح بازار هستیم. این چنین متناسب با حجم مصرفی که صنایع مختلف دارند، قادر به خرید پودر ماهی و روغن آن خواهند بود.

از مزایای به کارگیری پودر ماهی می توان به تقویت بدن آبزیان برای بقاء، رشد بیشتر، بهبود ایمنی در مقابل بیماری و کاهش بروز ناهنجاری ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که پودر ماهی و همچنین روغن ماهی دارای قابلیت هضم بالا می باشد و این چنین شرایط را برای افزایش رشد مصرف کنندگان فراهم می آورد. با جمع آوری و تبدیل ضایعات کارخانجات به پودر ماهی می توان از دفن غیر بهداشتی چنین ضایعاتی ممانعت نمود. چندین سال است که مجموعه تولید کننده پودر ماهی گنو توانسته اند با هدف تولید پودر ماهی ممتاز، همواره رضایت مندی مشتریان خود را جلب نمایند.

 مجموعه پودر ماهی گنو 

آدرس : تهران -خیابان توحید کوچه نادر پلاک 32

ایمیل: genofishmeal@gmail.com

شماره تماس : 02166432602

فکس : 02166576243 

همراه 09121570878

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()