آموزش مجازی در عصر دیجیتال، یک اقدام لازم و ضروری محسوب می گردد. در واقع گسترش بستر اینترنت در سراسر جهان و همچنین کشور عزیزمان، ایران باعث گردیده تا شاهد گسترش راه اندازی مدارس آنلاین و ارائه خدمات آموزش از راه دور  باشیم. هنگامی که به تاریخچه آموزش مجازی یا غیر حضوری نگاه می کنیم، به وضوح می توان نقش مثبت این رویکرد آموزشی را در جامعه های پیشرفته و توسعه یافته ملاحظه نمود. لازم به ذکر است که ارائه چنین خدماتی همچون آموزش مجازی، نیازمند به فراهم نمودن یک سری زیرساخت می باشد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با مهیا نمودن زیرساخت های لازم برای آموزش الکترونیکی، توانسته اند موفق به فعالیت در زمینۀ آموزش مجازی گردند.

پیشرفت سیستم آموزشی کشور با خدمات آموزش مجازی

این چنین افرادی که به دلایل مختلف، قادر به حضور فیزیکی در مدارس نمی باشند، می توانند از خدمات آموزش مجازی بهره مند گردند. بدین ترتیب بدون محدودیت مکانی، می توان با اساتید در ارتباط بود. امروزه بستر یادگیری الکترونیکی گسترش یافته است و از سوی بسیاری از اشخاص مورد استقبال قرار گرفته می شود. تنها به دانشجویان اختصاص ندارد بلکه افتتاح مدرسه آنلاین، باعث گردیده تا دانش آموزان نیز در مقاطع تحصیلی مختلف از خدمات آموزش مجازی بهره مند گردند.

از این رو، تنها کشورهای مدرن و توسعه یافته نیستند که می توانند از خدمات آموزشی تحت وب بهره مند گردند. بلکه کشورهای در حال توسعه نیز با فراهم نمودن بستر اینترنت، توانسته اند بهترین شرایط آموزش مجازی را بوجود آورند. در این صورت، بسیاری از افراد تمایل به استفاده از خدمات آموزش الکترونیکی هستند و می توانند در مدرسه آنلاین ثبت نام کنند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با اتکاء بر اساتید مجرب و همچنین دستگاه های پیشرفته تحت وب، توانسته اند در مدرسه آنلاین به صورت حرفه ای خدمات آموزش مجازی به دانش آموزان ارائه دهند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها  

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 331
نمایش همه
علاقه مندی ها ()