زغال نوعی مادۀ سبک، سیاه و در عین حال بسیار شکننده محسوب می گردد. همانطور که می دانید جهت تهیۀ آتش، نیاز به استفاده از چوب درختان خشک است. لیکن امروزه امکان مهیا نمودن آتش برای عموم افراد در سطح شهر وجود ندارد. در همین راستا، شاهد تولید و فروش زغال لیمو قلم  در ابعاد متفاوت هستیم. زغال قلمی را می توان با استفاده از دستگاه های صنعتی و همچنین روش های سنتی تولید نمود. بدین ترتیب از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب می توانید اقدم به خرید زغال لیمو قلم درجه یک نمائید.

ویژگی های زغال لیمو قلمی مرغوب

زغال لیمو قلمی را می توان به طور مستقیم از چوب درختان مرکب تولید نمود. این در حالی است که توسط خاک اره چوب درختان مرکب و همچنین پودر زغال و پوست درختان می توان خمیر مورد نیاز برای تولید زغال لیمو قلم را به روش زغال فشردۀ چینی تهیه نمود. این چنین در زمان خرید ذغال لیمو قلم بایستی توجه و دقت کافی نسبت به ویژگی های ظاهری این نوع زغال داشته باشید. زغال لیمو قلمی دارای عطر و کیفیت بالایی است که باعث تمایز این محصول با دیگر زغال های موجود در بازار می شود.

قیمت  زغال لیمو قلمی  بر اساس میزان کیفیت و نوع متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تعیین می گردد. در صورت تمایل به خرید زغال لیمو قلمی، یکپارچه بودن و عدم ترک خوردگی زغال بایستی مورد توجه قرار گرفته شود. چرا که هر چه زغال دارای بافت منسجم تر باشد، بدیهی است دارای دوام و طول عمر بیشتری خواهد بود. این در حالی است که ماندگاری زغال لیمو قلم نسبت به زغال لیمو سکه ای بیشتر می باشد. جهت سفارش انواع زغال درجه یک و با کیفیت می توانید با واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()