یک مرکز واحد گشت، تلاش دارد تا نیاز جامعه را نسبت به تأمین اتوبوس دربستی برای شهروندان فراهم آورد. همانطور که می دانید، برخی از افراد به دلایل مختلف تمایل به تردد دسته جمعی در سطح شهر دارند و به نحوی امکان استفاده از ناوگان عمومی برای این دسته از افراد کار راحتی نیست. در نتیجه بیشتر تمایل به بهره مندی از خدمات واحد گشت دارند، تا بدین وسیله بتوانند اتوبوس دربستی کرایه نموده و امکان حمل و نقل راحت تری را برای افراد فراهم آورند. ارائه چنین خدماتی، امکان تردد در سطح شهر با دغدغه کمتری روبرو خواهد شد. علاوه بر آنکه شرایط نسبت به گذشته برای تردد گروهی بهتر می شود. گسترش خدمات واحد گشت تهران نیز با همین رویکرد پایه‌ریزی شده و همواره در حال پیشرفت است.

نکات طلایی در انتخاب واحد گشت

عموم همشهریان می توانند جهت رزرو اتوبوس دربستی برای هرگونه مراسم، گردشگری، رفتن به بهشت زهرا، سمینار و ... می توانند با واحد گشت تماس بگیرند و وسیلۀ نقلیۀ مناسب خود را متناسب با تعداد نفرات انتخاب نمایند. در حالت کلی، بهره‌گیری از خدمات واحد گشت می تواند از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری کند و شرایط بهتری را جهت تردد شهری دسته‌ای از افراد فراهم آورد. اگر در پی کرایه اتوبوس دربستی هستید، بایستی یک سری فاکتورهای مهم منجمله تعداد ظرفیت و مدل اتوبوس، میزان امکانات رفاهی، میزان تعهد و اخلاق راننده و همچنین مدارک مرتبط به بیمه خودرو و گواهینامه راننده را در نظر بگیرید چون تأثیر مستقیم بر روی هزینه واحد گشت و کیفیت خدماتی که دریافت می کنید، خواهد داشت.

به طور خلاصه، می توان گفت: جهت اجاره اتوبوس دربستی و یا ویژه دربستی بایستی به مرکز واحد گشت تماس بگیرید. مجموعۀ واحد گشت تهران به عنوان یکی از مراکز فعال و سابقه‌دار در این حوزه، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به همشهریان گرامی هستند.

واحد گشت به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در حوزۀ ناوگان عمومی به صورت خصوصی فعالیت می کند. در واقع برخی از افراد با راه اندازی مرکز واحد گشت، تلاش می کنند اتوبوس دربستی در اختیار مؤسسات، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، مجریان همایش‌ها و ... قرار دهند. در نتیجه ناوگان‌های دولتی و خصوصی می توانند به منظور فراهم نمودن وسیله ایاب و ذهاب تعداد قابل توجهی از افراد به صورت دسته جمعی، بیش از 20 نفر می توانند از خدمات واحد گشت بهره مند گردند. چنین مجموعه‌هایی با توجه به میزان سرمایه‌ای که از آن برخوردار هستند، قادر به ارائه خدمات کرایه اتوبوس معمولی و همچنین VIP به همشهریان گرامی می باشند. واحد گشت تهران توانسته با ارائه چندین سال خدمات در این حوزه، به عنوان یک واحد گشت معتبر در سطح شهر تهران برای ساکنین آن شناخته شده می باشد.

مزیت رزرو اتوبوس دربستی از واحد گشت

در نتیجه مجموعه‌های مختلف می توانند متناسب با تعداد نفراتی که قصد تردد گروهی در سطح شهر را دارند، نسبت به رزرو اتوبوس دربستی اقدام نمایند. همواره ارائه چنین خدماتی از سوی مجموعه های مختلف مورد استقبال قرار گرفته می شود چون می تواند شرایط مناسبی را برای تردد در سطح شهر و خارج شهر فراهم آورد. هزینه واحد گشت بر پایۀ کلیۀ عوامل مذکور تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با وضعیت موجود، نیاز و همچنین مسافت و مدت زمانی که قصد استفاده از اتوبوس دربستی دارید، می توانید از امکانات واحد گشت بهره‌مند گردید.

اگر خواستار اجاره اتوبوس برای برگزاری مراسم خاکسپاری، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد هستید، می توانید از مراکز واحد گشت معتبر نسبت به رزرو اتوبوس دربستی ویژه و یا معمولی اقدام نمائید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و برآورد هزینه‌های مرتبط به اجاره اتوبوس دربستی متناسب با مدت زمان و میزان مسافت تردد می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()