تحصیل در آلمان طرفداران بسیاری دارد چون از شرایط مناسبی برای تحصیلات در مدارج علمی بالا برخوردار هستند. با گردآوری این مقاله کوتاه ، تلاش داریم تا شما علاقه مندان به تحصیل در آلمان کمک کنیم تا یک سری اطلاعات اولیه نسبت به حواشی و شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان در اختیار شما قرار دهیم. مؤسسه بین المللی راد از سابقه طولانی در عرصه خدمات مهاجرتی برخوردارند. در نتیجه می توانند شما را در مسیر مهاجرت و أخذ ویزای تحصیل در آلمان و سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی راهنمایی کنند.

مراحل اخذ ویزا برای تحصیل در آلمان

لازم به ذکر است که اخذ ویزای تحصیلی آلمان نیازمند به ارائه یک سری مدارک تحصیلی و همچنین اطلاعات شخصی می باشد. همچنین أخذ پذیرش از دانشگاه مقصد نیز از مهمترین اقداماتی است که پیش از مهاجرت و تحصیل در آلمان توسط شخص صورت بپذیرد. کشور آلمان به عنوان یکی از کشورهای مطرحی است که از نظر داشتن سیستم آموزشی باکیفیت، در سطح بالایی قرار می گیرد. به همین دلیل هر ساله خیلی از افراد تمایل به تحصیل در آلمان را دارند و از سراسر دنیا، دانشگاه های مطرح کشور آلمان، دانشجو می پذیرند.

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای تحصیلی آلمان ، اختصاص به دریافت مدرک آیلتس با کمترین نمره به مقدار 6 و یا تافل با حداقل نفره 80 الی 120 دارد. البته تطابق و معادل سازی مدارک تحصیلی نیز منطبق بر رشته تحصیلی مورد نظرتان از دیگر اقداماتی است که باید انجام بپذیرد. علاوه بر آنکه ممکن است نیاز به مصاحبه حضوری داشته باشید که دریافت مشاوره تخصصی از یک کادر مهاجرتی با پرونده های فعال و به نتیجه رسیده، به شما کمک می کند که مسیر کارهای مرتبط به تحصیل در آلمان را در مدت زمان اندک انجام دهید. لذا جهت دریافت مشاوره برای اخذ ویزای تحصیلی در آلمان می توانید با کارشناسان ما در مؤسسه بین المللی راد در ارتباط باشید.

تحصیل در آلمان نیازمند کسب یک سری اطلاعات نسبت به چگونگی أخذ پذیرش از دانشگاه مقصد و همچنین مراحل اخذ ویزای تحصیلی آلمان است. بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان در کشور آلمان قرار دارند که باعث گردیده سالانه بسیاری از افراد تمایل به مهاجرت تحصیلی به این کشور را داشته باشند. همچنان امکان تحصیل در رشته های متعددی همانند مدیریتی، فنی و مهندسی، هنر، مد، ورزش، بازاریابی و کسب و کار، علوم اجتماعی و ... فراهم است. در نتیجه متقاضیان برای تحصیل در آلمان می توانند با کارشناسان و وکلای مهاجرتی مؤسسه بین المللی راد تماس بگیرند.

دریافت ویزای تحصیل در آلمان

با توجه به اینکه هر کشوری برای ارائه ویزای تحصیلی، یک سری قوانین و ضوابط متفاوت وعظ می کنند، بدیهی است، جهت اخذ ویزای تحصیلی آلمان باید با افراد آگاه در پروسه پروژه های مهاجرتی مشورت نمائید. در این صورت متناسب با نیاز می توانید از خدمات حرفه ای چنین مؤسسه هایی بهره مند گردید تا مسیر أخذ پذیرش تحصیل در آلمان را در دانشگاه مورد نظر خود با شرایط عالی هموار سازید.

برخی از مهمترین شروط تحصیل در آلمان و اخذ ویزای تحصیلی این است که متقاضی بایستی از نظر رشته تحصیلی مورد نظر، سن متناسب را داشته باشد. علاوه بر آنکه مدرک زبان آلمانی و یا انگلیسی ارائه داده شود. همچنین داشتن معدل بالای 16 و ارائه تمکن مالی عالی و قابل قبول از دیگر شرایط لازم برای تحصیل در آلمان به شمار می روند.

در عین حال فردی که قصد تحصیل در آلمان را دارد، باید اطلاعات جامع نسبت به هزینه های تحصیل و همچنین وضعیت سکونتی خود داشته باشند. به دلیل گستردگی و به نحوی پیچیدگی هایی که برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان از سوی کشور مقصد در نظر گرفته می شود، بهتر است با کارشناسان متخصص مهاجرت همچون کادر مجرب مؤسسه بین المللی راد تماس بگیرید.

 

تلفن تماس :

44124814 - 44124815

44124850 - 44124921

44124937 -44124963

09335135236 - 09210901201

+ تلفن تماس دفتر انگلستان:

0044797913068 - 00447979808391

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()