گزینه های مختلفی برای اجاره اتوبوس دربستی وجود دارد چون مراکز واحد گشت تلاش نموده اند با تأمین ناوگان اتوبوس در برند و ظرفیت های متفاوت، شرایط بهتری را برای ارائه خدمات به مشتریان مهیا سازند. همانطور که می دانید کرایه اتوبوس دربستی ارزان برای افرادی که قصد سفرهای دسته جمعی دارند، بهترین گزینه محسوب می گردد. ارائه چنین خدماتی به همشهریان کمک می کند که بتوانند متناسب با تعداد نفرات برای تورهای گردشگری و سفرهای تفریحی با قیمت ارزان نسبت به اجاره اتوبوس دربستی اقدام کنند. سال های متوالی است که واحد گشت تهران تجربه در این حوزه کسب نموده‌اند. در نتیجه متناسب با نیاز مشتریان، مدل های متنوع اتوبوس معمولی و یا VIP را اجاره کنند.

کرایه اتوبوس دربستی همراه با راننده

همواره مراکز واحد گشت در منطقه تهران تلاش می کنند با تهیه ناوگان اتوبوس متنوع بتوانند سطح کیفیت خدماتی را که به مشتریان خود ارائه می دهند، گسترش دهند. در نتیجه با پیشنهاد طیف متنوع اتوبوس دربستی با ظرفیت های متفاوت، به افراد کمک می کنند که با قیمت مناسب و کیفیت بالا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. هم اکنون شاهد ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی برای تورهای برون شهری علاوه بر درون شهری هستیم. در این صورت هزینه کرایه اتوبوس دربستی متفاوت تعیین می گردد.

در حال حاضر عموم شهروندان منطقه تهران می توانند سرویس مورد نیاز خود را در مسیرهای درون شهری برای تعداد نفرات بیشتر از 20 نفر، اقدام به اجاره اتوبوس دربستی با قیمت ارزان نمایند. لازم است که بدانید، کرایه اتوبوس دربستی برای برگزاری کلیه مراسم تشریفاتی عزاداری و همچنین جشن و عروسی مهیا می باشد. با اطمینان خاطر، با کیفیت بالا می توانید از طریق واحد گشت تهران، نسبت به اجاره اتوبوس دربستی VIP و همچنین اتوبوس معمولی با قیمت مشخص اقدام کنید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 54
نمایش همه
علاقه مندی ها ()