تعمیر اجاق گاز از سوی بسیاری افراد درخواست می شود چون این وسیله آشپزخانه در منزل بسیار پرکاربرد است. در نتیجه ممکن است حین استفاده دچار آسیب شود و برخی از قطعات آن به درستی عمل نکند. در نتیجه این جا شما را با برخی از دلایل درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز در محل آشنا می سازیم، تا در صورت مشاهده هر کدام از نشانه، بیش از افزایش خسارت، نسبت به تعمیر آن از طریق مجموعه تعمیر پرشین اقدام نمائید.

زمان مناسب درخواست تعمیر اجاق گاز

همواره ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز می تواند بسته به نوع مشکل متفاوت باشد. در زیر مراحل کلی برای تعمیر برخی از مشکلات رایج اجاق گاز آورده شده است. توجه داشته باشید که اگر با تعمیرات آشنا نیستید، بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. در نتیجه متناسب با وضعیت ظاهری و فنی دستگاه، نسبت به تعمیر اجاق گاز اقدام می کند به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی سنسور دما: اگر اجاق برقی دارید، سنسور دما ممکن است خراب شده باشد.
  • بررسی کابل برق: مطمئن شوید که کابل برق به درستی متصل شده و سالم است.
  • بررسی فیوز: اگر اجاق کار نمی کند، فیوز را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • بررسی بدنه اجاق: اگر بدنه اجاق آسیب دیده، ممکن است نیاز به تعویض قطعه داشته باشید.
  • تمیز کردن شعله ‌ها: با استفاده از مسواک یا پارچه نرم، شعله ‌ها و نازل‌ ها باید تمیز شوند تا بتوان گرفتگی بوجود آمده را مرتفع کرد.
  • بررسی قطعات داخلی: صدای غیرمعمول ممکن است ناشی از قطعات شل یا آسیب‌دیده باشد. بررسی کنید که همه چیز در جای خود قرار دارد.

همیشه قبل از هر گونه تعمیرات اجاق گاز ، اجاق را خاموش کرده و از منبع گاز جدا کنید. همچنین در صورت متصل بودن به برق بایستی اتصال آن قطعه شود. تعمیر اجاق گاز می تواند خطرناک باشد، بنابراین اگر مطمئن نیستید، بهتر است کار را به متخصصان در مرکز تعمیر پرشین بسپارید.

 

تعمیر اجاق گاز برخی از مواقع توسط افراد درخواست می شود چون این وسیله خانگی نیز همانند هر دستگاه مکانیکی و الکترونیکی به دلایل مختلف ممکن است دچار آسیب شود. البته ممکن است برخی از ایرادات توسط شخص مرتفع گردند ولی در صورت بروز مشکلات جدی، حتماً با یک تکنسین مجرب در مجموعه تعمیر پرشین تماس بگیرید. سپس با آسودگی خاطر می توانید ایرادات بوجود آمده برای اجاق گاز را مرتفع سازید.

رایج‌ترین دلایل تعمیر اجاق گاز در محل

اگر بوی گاز حس کردید، باید فوراً اجاق خاموش شود و از تکنسین متخصص کمک بگیرید، چراکه نشت گاز می تواند منجربه انفجار و آتش‌سوزی مورد نظر گردد. همچنین اگر شعله‌ ها روشن نمی‌ شوند یا به درستی نمی ‌سوزند، ممکن است مشکل از جرقه‌زن یا شیر گاز باشد. در صورت عدم توانایی برای مرتفع نمودن ایراد فنی اجاق، بهتر از با مراکز تعمیر اجاق گاز تماس بگیرید. به طور کلی درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز در محل ممکن است در مواقع زیر نیاز باشد:

  • حرارت نامناسب: اگر غذا به درستی پخته نمی ‌شود یا حرارت شعله ‌ها تنظیم نیست، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد.
  • سروصدای غیرمعمول: صدای تیک‌تیک یا هر صدای غیرمتعارف و معمولی دیگر می تواند نشانه‌ای از مشکل فنی باشد.
  • مشکلات الکتریکی: اگر اجاق گاز برقی شما روشن نمی‌شود یا چراغ ‌های نشانگر کار نمی کنند، ممکن است مشکل الکتریکی وجود داشته باشد و جهت تعمیر اجاق گاز باید یک کار اساسی انجام شود.
  • شکستگی یا آسیب فیزیکی: هرگونه ترک یا شکستگی در بدنه اجاق می تواند خطرناک باشد و نیاز به تعمیر دارد.
  • تمیز نبودن شعله ‌ها و مسدود بودن آن ها: تجمع چربی و کثیفی می تواند باعث عملکرد نادرست شعله ‌ها شود و نیاز به تمیزکاری یا تعمیر داشته باشد.

در هر یک از این موارد، بهتر است با یک تکنسین مجرب مشورت کنید تا مشکلات به طور ایمن و صحیح برطرف شوند. جهت دریافت مشاوره تخصصی در حوزه تعمیر اجاق گاز در محل می توانید با مرکز تعمیر پرشین تماس بگیرید.

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایــتا              09941256973

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 30
نمایش همه
علاقه مندی ها ()