امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند تا به صورت گروهی در سطح شهر تردد داشته باشند و از این رو استفاده از وسایل نقلیه مناسب بسیار ضروری است. برای عده ی زیادی از افراد ، می توان از اتوبوس دربستی استفاده کرد که شرایط عالی را برای سفر گروهی مهیا می کند. به وسیله ی وسایل نقیه شهری می توان بسیار آسان تر به سفر پرداخت. مراکز زیادی همچون واحد گشت تهران ، ناوگان اتوبوس را در مدل های مختلف در اختیار مسافرین قرار می دهند. افراد متناسب با خدمات واحد گشت می توانند از وسایل نقلیه مناسب استفاده کنند. استفاده از خدمات دربستی واحد گشت، امکانی را فراهم می کند که نیازی به استفاده از خودرو ها و وسایل نقلیه شخصی نداشته باشید و بتوانید به راحتی در کنار یکدیگر سفر کنید. برای مراسم تشریفاتی ، اردو ، سرویس مدارس ، حمل و نقل کارکنان مجموعه ها و... از واحد گشت استفاده می شود. با استفاده از واحد دربستی می توان در هر زمان ، از خدمات واحد گشت استفاده نمود. تردد با خودروی شخصی دارای محدودیت های زیادی است و از این رو ، استفاده از خدمات واحد گشت بسیار زیاد است.

استفاده از واحد دربستی از واحد گشت

 در مدارس و دانشگاه‌ ها، اردوهایی در نظر گرفته می‌ شود و محصلین به محیط ‌های مختلف انتقال داده می ‌شوند. در چنین مواردی استفاده از خودروی شخصی عملا انجام پذیر نبوده و محصلین با استفاده از اتوبوس دربستی می ‌توانند به راحتی به مقصد مراجعه داشته باشند. برای اردو ها، استفاده از یک یا چند اتوبوس دربستی انجام می ‌گیرد و شرایطی را مهیا می‌ کند که محصلین در کنار یکدیگر و در ایمنی کامل انتقال یابند. با استفاده از خدمات واحد گشت می‌ توان سرویس رفت و آمد کارمندان را در نظر گرفت.

این مجموعه دارای نامی آشنا برای مسافران است. در این مرکز واحد گشت مسافران زیادی روزانه جابجا می شوند. تعرفه هایی که در واحد گشت در نظر گرفته شده بسیار مناسب و اقتصادی است و شرایطی را مهیا نموده است تا مسافرین به راحتی بتوانند به سفر با وسایل حمل و نقل شهری بپردازند. بنابراین اگر می خواهید به صورت گروهی سفر نمایید می توانید از اتوبوس دربستی استفاده کنید. اجاره اتوبوس دربستی بسیار آسان و با تماس با مرکز واحد گشت امکان پذیر است.

هزینه اتوبوس دربستی در واحد گشت

اتوبوس دربستی  اقتصاد ترین وسیله ی نقلیه است و استفاده از آن بهترین وسیله برای تردد می باشد. طوری که هزینه ی اجاره اتوبوس دربستی در واحد گشت قابل مقایسه با خودرو های شخصی نمی باشد. در ناوگان اتوبوس هایی که ارائه می شود بر اساس امکانات و ظرفیت و ویژگی ها دارای قیمت های مختلف هستند. به صورتی که هزینه اجاره اتوبوس دربستی معمولی با vip متفاوت است و به همین دلیل افراد متناسب با خدمات مورد نیاز می توانند اقدام به دریافت بهترین خدمات از مرکز واحد گشت تهران نمایند. اجاره اتوبوس ها نیاز به کار خاصی ندارد و نیاز است که با این مجموعه تماس بگیرید.

از موارد مهمی که واحد گشت آن را در نظر گرفته است ، تعرفه های بسیار مناسب است تا امکانی را برای مسافرین ایجاد کنند که بدون نگرانی از بابت هزینه ها بتوانند به سفر بپردازند. شرکت های دولتی و غیر دولتی می توانند برای حمل و نقل کارمندان خود از خدمات واحد گشت استفاده کنند. افرادی که می خواهند سفر گروهی داشته باشند به واسطه ی اجاره اتوبوس دربستی ، به صورت آسان به سفر می پردازند. استفاده از اتوبوس دربستی در مقایسه با تاکسی بسیار ارزان تر است.  

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 34
نمایش همه
علاقه مندی ها ()