عدسی زایس ZEISS به خاطر تولید تجهیزات اپتیکی با کیفیت بالا مشهور است. شرکت زایس که در آلمان مستقر است، انواع عدسی و لنزهای اپتیکی را برای دوربین ها، میکروسکوپ ها و ابزارهای دیگر تولید می کند. فروش عدسی زایس بر اساس نوع و کارایی در مدل های متفاوت صورت می پذیرند که عبارتند از عدسی های دوربین، عدسی های میکروسکوپی، عدسی های عکاسی و اپتیک صنعتی، عدسی های چشمی و عدسی های ویژه. هر کدام از انواع محصولات را می توان به طور مستقیم از نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان، فروشگاه عینک صمصام خریداری کرد.

خرید انواع عدسی زایس

عدسی زایس معمولاً به خاطر شفافیت، کنتراست و کم‌ترین انحرافات نوری شناخته شده‌ است. برای کاربردهای صنعتی و تکنیکی، مثل ایمیجینگ دقیق در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف نیز می توان از تکنولوژی عدسی زایس استفاده نمود. لازم به ذکر است که خرید عدسی زایس از نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان به فرد اطمینان می دهد که محصول اورجینال خریداری می کند. برخی از رایج ترین مدل های عدسی زایس شامل دسته های زیر می شوند:

  • لنزهای فیکس: این لنزها دارای فاصله کانونی ثابت هستند و برای عکاسی با کیفیت عالی استفاده می شوند.
  • لنزهای زوم: این مدل ها به عکاسان امکان می دهند تا فاصله کانونی را تغییر دهند و بیشتر در عکاسی پرتره و طبیعت کاربرد دارند.
  • عدسی های مونوکولار و دوالکولار: این عدسی ها برای میکروسکوپ‌ها طراحی شده‌اند و با انواع بزرگ‌نمایی ارائه می شوند.
  • عدسی های اپتیکال پیشرفته: برای رصد جزئیات بسیار ریز در علوم زیستی و پزشکی استفاده می شوند.

انواع عدسی زایس که برای کاربردهای خاص مثل عکاسی نجومی، میکروگرافی و علوم مهندسی طراحی شده‌اند را می توانید از طریق نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان با قیمت ارزان تر خریداری نمائید. فروشگاه عینک صمصام یکی از مراکز نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان در تهران فعالیت دارند و پاسخگوی نیاز کلیه مشتریان خود می باشند.

معتبرترین نمایندگی فروش عدسی زایس : فروشگاه عینک صمصام

شرکت زایس ZEISS آلمان همیشه بر روی جدیدترین تکنولوژی ها کار می کند و زیرساختی برای تولید عدسی های نوآورانه و با کارایی بالا فراهم می آورد. ارائه مجموعه‌ای از عدسی ها و لنزهای زایس برای عکاسی، میکروسکوپ ها و تجهیزات اپتیکی دیگر از فعالیت های مهم فروشگاه عینک صمصام محسوب می گردد. این مجموعه اقدام به فروش عدسی زایس در طبقه‌بندی متفاوت می نمایند تا پاسخگوی سفارش مشتریان خود نسبت به خرید عدسی های اورجینال باشند. برخی از انواع عدسی زایس، مورد استفاده در دوربین های دو چشمی و تلسکوپ ها ساخته شده‌اند که به بیننده کمک می کند تا جزئیات را با وضوح بیشتری مشاهده کنند. عمدتاً مراکز نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان به افراد این امکان را می دهد که با اطمینان خاطر همراه با گارانتی و ضمانت، عدسی مورد نیاز خود را خریداری کند.

خرید عدسی زایس آلمان

فراهم کردن قطعات یدکی و لوازم جانبی برای محصولات زایس و تضمین کیفیت عدسی زایس و امکان تعویض محصولات معیوب در محدوده گارانتی از جمله خدمات رایج مراکز معتبر نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان محسوب می گردد. عدسی زایس را می توانید در مدل های متنوع بلوکنترل، فتوفیوژن، رنگی و با فناوری خاص خریداری کنید. همانطور که می دانید، سلامت چشم برای افراد حائز اهمیت است و هنگامی که افراد مستلزم استفاده از عینک می شوند، این نوع عدسی می باشد که وضوح تصویر را برای شخص فراهم می آورد. در نتیجه کیفیت، حرف اول را در انواع عدسی زایس می زند. همچنان بسیاری از افراد خواستار خرید عدسی زایس برای عینک های طبی و آفتابی خود هستند. در حال حاضر جهت اطلاع از قیمت عدسی زایس می توانید با کادر فروش عینک صمصام تماس بگیرید و پس از بررسی محصولات موجود، در نهایت با اطمینان خاطر و گارانتی معتبر از نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان خرید خود را نهایی کنید.

شعبه مرکزی: سعادت آباد، چهار راه سرو، پاکنژاد شمالی، نرسیده به میدان بهرود،

مجتمع تجاری پرواز، طبقه اول واحد 315

تلفن: 22146294-021

موبایل و تلگرام : 09122049691

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()