اتوبار از جمله مراکزی است که به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه حمل بار از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر آغاز می کنند و با استفاده از نیروی کارگر مجرب همواره تلاش دارند، سطح کیفیت خدمات خود را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. از این رو، قادر به جابجایی و انجام امور اسباب کشی منزل، لوازم شرکت های تجاری و اداری متناسب با نیاز مشتریان در سطح شهر هستند. خدمات اتوبار و باربری در بخش های مختلف می تواند تقسیم‌بندی شود و افراد بهتر بتوانند از آن ها بهره‌مند گردند. مرکز اتوبار آزادی طی چندین سال متوالی توانسته‌اند سطح خدمات خود را گسترش دهند و علاوه بر حمل و نقل، خدمات بسته بندی و همچنین مطابق با نیاز افراد، به چیدمان وسایل و جابجایی اقلام کمک می کنند.

ارائ خدمات اتوبار به طور کامل

مرکز اتوبار در تهران به ساکنین این منطقه کمک می کند که بتوانند کلیه خدمات مرتبط به امور باربری را به سهولت دریافت کنند. یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که عموم افراد ممکن است با آن روبرو شوند، بروز صدمات جدی برای اسباب و لوازم حساس و شکستنی می باشد. بنابراین دریافت خدمات از مجموعه های اتوبار و باربری به افراد این امکان را می دهد که بتوانند از میزان خسارت وارده به وسایل خود بکاهند. در نتیجه هزینه های این چنین نسبت به خدماتی که دریافت می کنید، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

هزینه اتوبار نیز مبتنی بر فاکتورهای متعددی همچون تعداد کارگر، نوع ماشین باری، مسافت، تعداد وسایل سنگین و بزرگ، میزان پله های که کارگران اقدام به جابجایی وسایل می کنند، وابسته است. در نتیجه متناسب با موقعیت های متفاوت، هزینه خدمات اتوبار و باربری متفاوت تعیین می شود که می توانید هم اکنون از طریق مجموعۀ اتوبار آزادی به صورت تقریبی از آن مطلع گردید.

 

 اتوبار و بسته بندی اثاث منزل : اتوبار آزادی

اتوبار به مرکزی اطلاق می شود که به افراد کمک می کند که بتوانند کارهای مرتبط به اسباب‌کشی منزل، محیط اداری و تجاری خود را به سهولت و در مدت زمان اندک و کاملاً مدیریت‌شده انجام دهند. انجام امور اتوبار و باربری نیاز به تخصص و تجربه دارد چون نیاز است که افراد حمل و جابجایی وسایل را به درستی و با رعایت اصول و نکات ایمنی انجام دهند که خسارت اندکی به وسایل وارد شود. در همین راستا، مرکز اتوبار آزادی با استخدام کارگران خبره و توانمند در تلاش هستند کلیه خدمات مرتبط به امور اتوبار را در منطقه غرب تهران به ساکنین آن ارائه دهند.

اتوبار و اثاث کشی در تهران

بسته بندی، حمل و جابجایی از جمله خدماتی است که می توانید توسط این مرکز اتوبار به صورت تخصصی دریافت کنید. در مدت زمان کوتاه می توانید اسباب‌کشی منزل را با رعایت نکات ایمنی و حداقل صدمات به وسایل دریافت کنند. هزینه باربری و اتوبار بر پایه عوامل متعددی همانند میزان اسباب و اثاثیه، تعداد اقلام سنگین و بزرگ برای جابجایی، مقدار مسافت، نوع ماشین باری و میزان خدمات دیگری که کارگران برای بسته‌بندی و چیدمان وسایل به افراد ارائه می دهند تعیین می گردد.

تعداد اندکی از مراکز اتوبار، خدمات باربری را به صورت کامل به مشتریان خود ارائه می دهند. در نتیجه اگر به دنبال دریافت خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در مدت زمان اندک و با یک تیم حرفه‌ای هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. با داشتن تجربه طولانی و همچنین کامیون های باربری مناسب، عموم افراد جهت جابجایی وسایل منزل و محیط کار می توانند از چنین موقعیت هایی استفاده کنند. دقت، سرعت العمل بالا، داشتن تیم مجرب و کارآزموده، استفاده از تجهیزات مدرن و ماشین های باری مناسب به افراد این امکان را می دهد که بتوانند با آسودگی خاطر از خدمات اتوبار بهره‌مند گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید نسبت به جزئیات دریافت خدمات اتوبار می توانید با مجموعۀ اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()