با استفاده از ابزارهای ارتباطی، دانش‌آموزان می توانند در گروه های مجازی بحث کنند و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند. چندین دهه است که شاهد توسعه پهنای اینترنت و گسترش خدمات آموزش از راه دور در سیستم آموزش عالی هستیم. در نتیجه این بستر باعث ورود سیستم آموزش مجازی در مقاطع تحصیلی پایین‌تر شده است. در همین راستا، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها در طول سال ها ارائه خدمات آموزش مجازی به عنوان یک مدرسه آنلاین، شرایط مناسبی را برای پیشرفت تحصیلی بسیاری از دانش‌آموزان فراهم نموده‌اند.

مزیت آموزش از راه دور در پیشرفت تحصیلی

فرصت های یادگیری در سیستم آموزش از راه دور به روش های مختلفی فراهم می شود. ویدیوهای ضبط‌شده یا زنده، به دانش‌آموزان امکان می دهند تا مباحث را به صورت بصری و کاربردی یاد بگیرند. در نتیجه شرایط بهتری برای یادگیری مطالب آموزشی فراهم کنند. همواره، بسیاری از دوره ها شامل تمرینات عملی و پروژه های مرتبط هستند و سیستم آموزش مجازی به دانش‌آموزان کمک می کند تا مهارت های خود را تقویت کنند، این چنین گامی مؤثر در راستای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در مناطق دورافتاده برداشته می شود.  

خدمات آموزش از راه دور نیز مشمول آزمون های دوره‌ای هستند که به یادگیری و سنجش دانش افزوده می شود. محتوای آموزشی به صورت چندرسانه‌ای (ویدیو، متن، تصویر) و تعاملی طراحی می شود تا یادگیری را جذاب‌تر کند. همچنین، دانش‌آموزان می توانند به کتابخانه های دیجیتال و فایل های آموزشی صوتی و تصویری دیگر دسترسی پیدا کنند که به عمق شناخت آن ها در مباحث درسی مختلف کمک می کند. بسیاری از برنامه های آموزش از راه دور امکان برقراری ارتباط مستقیم با آموزگاران و مشاوران تحصیلی را فراهم می کند تا پاسخگوی پرسش های دانش‌آموزان باشند. از فرصت سیستم آموزش مجازی برای یادگیری مباحث درسی به یک تجربه مفید و متنوع دست پیدا می کنند که به افراد با هر پس‌زمینه‌ای امکان پیشرفت و یادگیری می دهد.

بهترین شرایط پیشرفت تحصیلی و همچنین فارغ التحصیل شدن برای دانش‌آموزان مستعد توسط سیستم آموزش از راه دور، مهیا می شود. دانش‌آموزان می توانند با توجه به علاقه و نیازهای خود، محتوای موردنظرشان را انتخاب و مطالعه کنند. اینترنت به دانش‌آموزان امکان دسترسی به منابع آموزشی متنوع و به‌روز را می دهد که در محیط های سنتی ممکن است موجود نباشد. معمولاً در بسیاری از موارد، آموزش از راه دور هزینه کمتری نسبت به آموزش حضوری دارد، زیرا نیاز به رفت‌وآمد و برخی از هزینه های اضافی کاهش می یابد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها در طول چندین دهه فعالیت در زمینه آموزش مجازی، توانسته موقعیت متفاوت برای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در اقصی نقاط کشور فراهم آورند.

مزیت خدمات آموزش از راه دور و مجازی

سیستم آموزش از راه دور (آموزش مجازی) دارای مزایای زیادی است که به بهبود تجربه یادگیری کمک می کند. دانش‌آموزان می توانند از هر جایی و در هر زمانی که برایشان مناسب است، به دوره های آموزشی دسترسی داشته باشند. آموزش های آنلاین می توانند به‌طور فردی طراحی شوند و دانش‌آموزان می توانند بر اساس سرعت و سبک یادگیری خود پیش بروند. سیستم آموزش از راه دور به افرادی که در مناطق دورافتاده زندگی می کنند یا به دلایل مختلف نمی توانند به مدرسه بروند، امکان یادگیری و پیشرفت تحصیلی را می دهد. دانش‌آموزان با بهره‌مندی از سیستم آموزش از راه دور یا آنلاین، مهارت های استفاده از تکنولوژی و ابزارهای دیجیتال را تقویت می کنند، که در دنیای امروزی بسیار حائز اهمیت است.

امکاناتی از جمله برگزاری کلاس های آنلاین، بحث های آنلاین، ارائه جزوات آموزشی و برگزاری امتحانات و آزمون های دوره ای آنلاین از طریق نرم افزار مخصوص ، می توانند تعامل بیشتری را ایجاد کنند و انگیزه یادگیری را در سیستم آموزش از راه دور افزایش دهند.

  آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه(ثبت‌نام خارج از کشور): 02122383272
02122383598

شماره تماس واحد بزرگسال پسرانه / داخل کشور: 02122384524

واحد دبی
00971585951700
00971589099791
واحد عمان
0096899258727

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()