برگزاری کلاس های آنلاین و تعاملی که دانش‌آموزان می توانند با معلمان و همکلاسی های خود در زمان واقعی در ارتباط باشند، یکی از اهداف اصلی مدرسه آنلاین به شمار می رود. ارائه ویدئوهای آموزشی که دانش‌آموزان در هر زمان می توانند آن ها را مشاهده و مرور کنند. از دیگر مزایای ثبت نام در مدرسه آنلاین و استفاده از سیستم آموزشی مجازی به شمار می رود. همچنین امکان دسترسی به کتاب های الکترونیکی، مقالات، پروژه ها و فعالیت های گفتگو که به یادگیری عمیق‌تر کمک می کند از دیگر مزیت های پیشرفت تکنولوژی به شمار می رود. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بر روی خدمات آموزش مجازی تمرکز دارند و توانسته اند بیش از گذشته بر رشد فعالیت خود، در خصوص گسترش خدمات مدرسه آنلاین ممارست داشته باشند.

بهترین مدرسه آنلاین در ایران

مدارس آنلاین خدمات متنوعی ارائه می دهند که به دانش‌آموزان، والدین و معلمان کمک می کند. کلاس های آنلاین، دوره های ضبط‌شده، دسترسی به منابع آموزشی بیشتر، ارائه آزمون ها و ارزیابی های دوره‌ای، خدمات پشتیبانی تحصیلی، ارائه پلتفرم های تعاملی، فعالیت های فوق‌برنامه و ... از جمله خدماتی است که مدرسه آنلاین با برنامه‌ریزی به دانش‌آموزان ارائه می دهند. برگزاری آزمون های آنلاین برای سنجش پیشرفت دانش‌آموزان و ارائه بازخورد سریع در سیستم آموزش از راه دور به چشم می خورد.

مشاوره و راهنمایی برای دانش‌آموزان و والدین در زمینه انتخاب دروس، مدیریت زمان و شیوه های مطالعه در مدرسه آنلاین به صورت دوره آموزش مجازی ارائه داده می شود تا کمتر افراد راحت‌تر از موقعیت های پیش روی خود استفاده کنند. استفاده از ابزارهای ارتباطی مثل انجمن ها، چت ها و ویدئو کنفرانس ها برای افزایش تعامل بین دانش‌آموزان و معلمان از دیگر خدماتی است که در مدرسه آنلاین می توانید مشاهده نمائید. ارائه برنامه های درسی که به دانش‌آموزان کمک می کند ساختار مناسبی برای یادگیری خود داشته باشند، از دیگر خدمات مهم در مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به شمار می رود.

مدارس آنلاین به دانش‌آموزان این امکان را می دهند که از هر جایی و در هر زمانی به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند، به‌ویژه برای افرادی که به علت جغرافیایی یا محدودیت های دیگر نمی توانند به مدرسه حضوری بروند. آموزش مجازی انعطاف‌پذیری بالایی دارد، به این معنا که دانش‌آموزان می توانند با توجه به توانایی خود یاد بگیرند و زمان های مناسبی را برای مطالعه انتخاب کنند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یک مدرسه آنلاین همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و در ارائه خدمات آموزش مجازی به دانش‌آموزان ایرانی پیشگام می باشد.

گسترش فعالیت آموزشی در مدرسه آنلاین

مدرسه آنلاین به دلایل متعددی فعالیت می کند، که در این مقاله به صورت مختصر بدان اشاره خواهیم نمود. دسترسی آسان به سیستم آموزشی، انعطاف‌پذیری از نظر مکانی، تنوع محتوای آموزشی، پاسخگویی به نیازهای فردی، کاهش هزینه ها، مدیریت زمان، فراهم کردن فرصت های یادگیری برای افراد مختلف و ... از اهداف و برنامه های اصلی سیستم آموزشی در مدرسه آنلاین به شمار می رود. مدرسه آنلاین می تواند انواع مختلفی از دوره ها و منابع آموزشی را ارائه دهند که شامل ویدئوها، مقالات، آزمون ها و فعالیت های تعاملی است، که موجب افزایش جذابیت یادگیری می شود. همچنین امکان شخصی‌سازی فرآیند یادگیری برای هر دانش‌آموز فراهم می شود، به‌طوری که هر فرد با توجه به سطح یادگیری، سبک یادگیری و نیازهای خود می تواند پیشرفت کند.

بسیاری از مدارس آنلاین هزینه های کمتری نسبت به مدارس حضوری دارند و می توانند به خانواده ها در صرفه‌جویی هزینه ها کمک کنند. آموزش مجازی به والدین و دانش‌آموزان این امکان را می دهد که زمان خود را بهتر مدیریت کنند و بین تحصیل، کار و سایر مسئولیت ها تعادل برقرار کنند. بیش از گذشته شاهد گسترش فعالیت های مدرسه آنلاین در ایران و اقصی نقاط جهان هستیم.

  آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه(ثبت‌نام خارج از کشور): 02122383272
02122383598

شماره تماس واحد بزرگسال پسرانه / داخل کشور: 02122384524

واحد دبی
00971585951700
00971589099791
واحد عمان
0096899258727

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()