برخی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید کفش ایمنی ایمن پا می توان به موارد مهم و اساسی منجمله کفی قابل تعویض، عایق در برابر آب، سبک بودن، حفاظت از قوزک پا و رعایت اصول ارگونومی پا، قابلیت جذب شوک، داشتن زیره ضد لغزش، قابلیت تنفس پذیری رویه کفش و ... اشاره کرد. در این صورت متناسب با نیازتان می توانید نسبت به خرید کفش ایمنی ایمن پا اقدام نمائید. فروشگاه رادین ایمن دارای سابقه طولانی در حوزه فروش کفش کار، امکان خرید کفش ایمنی ایمن پا در مدل های متنوع را برای خریداران فراهم نموده است.  

عوامل مؤثر در قیمت کفش ایمنی ایمن پا

قیمت کفش کار بر اساس چند عامل معین می شود که در این جا قصد داریم بدان اشاره نمائیم. نوع مواد استفاده شده در ساخت کفش کار بسیار تأثیرگذار بر قیمت کفش ایمنی ایمن پا دارد. مثلاً کفش های ایمنی ارزانتر ممکن است ویژگی های استاندارد نداشته باشد. ویژگی های خاصی مانند مقاومت به مواد شیمیایی، حرارت، آب، ضدعفونی، ضد ضربه و ... قیمت کفش کار را تعیین می کند. کفش هایی با ویژگی های خاص معمولاً قیمت بالاتری دارند. فروش کفش ایمنی ایمن پا در اندازه ها و ابعاد مختلف صورت می پذیرد. کفش های بزرگتر و کوچکتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

البته برند تولید کننده نیز تأثیرگذار بر قیمت کفش کار است. برندهای معروف و با کیفیت معمولاً قیمت بالاتری دارند و می توانید متناسب با نیازتان اقدام به خرید کفش ایمنی ایمن پا مناسب نمائید. به طور کلی، قیمت کفش ایمنی ایمن پا بر اساس کیفیت، ویژگی ها و جنس مواد تشکیل دهنده آن تعیین می شود و ممکن است با تغییرات در این عوامل نسبت به هم تغییر کند. جهت مشاهده مدل های بیشتر کفش ایمنی ایمن پا می توانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی رادین ایمن تماس حاصل فرمائید.

راهنمای جامع خرید کفش ایمنی ایمن پا : فروشگاه رادین ایمن

کفش ایمنی ایمن پا از دیگر برندهای رایج موجود در بازار محسوب می گردد که اکثر کارفرمایان خواستار خرید این محصول برای کارگران خود می باشند. همانطور که می دانید، جهت رعایت نکات ایمنی در محیط های کار، مستلزم به خرید کفش کار استاندارد هستند که این چنین بتوانند از میزان بروز صدمات جدی برای پاها جلوگیری کنند. فروش کفش ایمنی ایمن پا در مدل و جنس های متفاوت توسط فروشگاه رادین ایمن انجام می پذیرد.

ویژگی های مهم کفش ایمنی ایمن پا

کفش های کار به عنوان یک وسیله محافظتی مهم، فرد را از خطرات مختلفی در محیط کار محافظت می کنند. بر این اساس، طراحی انواع کفش ایمنی ایمن پا به نحوی می باشند که به سهولت نتواند صدمات جدی به قسمت های مختلف پاها وارد کند. برخی از خطراتی که خرید کفش ایمنی ایمن پا می تواند فرد را از آنها محافظت کند عبارتند از:

  • بریدگی و خراش: کفش کار ساخته شده از مواد مانند چرم، فلز، پلی‌اورتان و غیره، فرد را از بریدگی و خراش در اثر تماس با اشیاء نوک تیز یا خشن همچون میخ، شیشه و سایر اشیاء برنده محافظت می کند.
  • ضربه: خرید کفش ایمنی ایمن پا با قابلیت جذب ضربات و فشار، فرد را در برابر آسیب های ناشی از ضربه ها و همچنین سقوط اجسام سنگین محافظت می کنند.
  • مواد شیمیایی: در طراحی و تولید انواع کفش ایمنی ایمن پا از مواد پلیمری یا همان UPVC استفاده می شود تا پاهای فرد را از تماس با مواد شیمیایی خطرناک و سمی محافظت کنند.

به طور کلی، استفاده از کفش های کار مناسب بستر خطرات مختلف در محیط کار را به حداقل ممکن می رساند و از آسیب به پاها و پوست فرد جلوگیری می کند. عمدتاً فروش کفش ایمنی ایمن پا به منظور کاربرد در بخش های خاصی از صنایع نظیر صنایع نفت و گاز، ساختمانی، خودروسازی، تولید مواد شیمیایی و غیره صورت می پذیرد. جهت آگاهی از قیمت کفش ایمنی ایمن پا می توانید به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه کنید و سپس به صورت آنلاین سفارش خرید خود را ثبت کنید.

آدرس فروشگاه : بازار آهن شادآباد میدان ( سابق ) جانبازان پاساژ بزرگ شهر ابزار گذر 4 واحد 2

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()